Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

cieżkie kręcenie kierownicą

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

joynter

cieżkie kręcenie kierownicą

Post autor: joynter »

jak jest sucho to ciezko sie kreci kierownica a po skrecie kół nie wracaja same do prostej, drązki, sfoznie itp wymienilem wczesniej. czuzbym musial cos przesmarowac?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

górne łożyska mc personów
Karol

Post autor: Karol »

albo wymienić je, jak to nie pomoże... ;) a nie stuka Ci nic jeszcze, jak skręcasz w miejscu kierownicą??
joynter

Post autor: joynter »

własnie nic nie stuka jezeli chodzi o przednie zawieszenie to mam wszystko ok bo w wakacje robilem. bo czegos takiego jak zwrotnica to chyba niema w reni, co?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie no nie ma - kolo jest na sztywno przyczepione i wcale nie skreca - jak w czolgu.... :-P

lozysko siedzi w zwrotnicy, zwrotnica obraca sie dolem na sworzniu a gora razem z amortyzatorem na lozysku makpersona... a to ze sie obraca spowodowane popychaniem/ciegnieciem jej (a w zasadzie ich - bo sa 2 po 1 na kazde kolo przednie) poprzez drazek kierowniczy, ktory to z kolei jest popychany/ciegniety przez przekladnie kierownicza (maglownice)

ja kpracuje ciezko to albo lozyska makpersonow sa uwalone (nienasmarowane) albo przekladnia jest uwalona (nienasmarowane) albo kolumna kierownicza jest uwalona (lozyska padly)

ale to chyba oczywiste... jak jestes calkiem zielony to lepiej oddaj auto do mechanika... i nie grzeb w ukladzie kierowniczym i hamulcowym sam :-P
joynter

Post autor: joynter »

no niestety jestem zielony, ale dzieki forum wiem coraz wiecej:) wielkie dzieki za porade. wydaje mi sie ze nasmarowanie powinno pomóc bo jak tylko troche popada to zaraz dolegliwosc znika...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no i po to jest forum miedzy inymi... tylko jakies pojecie na poczatek trzeba miec ;-)
Karol

Post autor: Karol »

forum wiele uczy ;) fajna sprawa - nasze forum ;) na innych różnie bywa z fachowością rad ;)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Karol pisze:forum wiele uczy ;) fajna sprawa - nasze forum ;) na innych różnie bywa z fachowością rad ;)
Na tym też rożnie :-D
Karol

Post autor: Karol »

kurde, my tu OT robimy ;)

Ojciec kiedyś chciał się czegoś dowiedzieć na forum renault clio, i go wyśmiali, nabijali się...

u nas na forum są osoby które starają się pilnować porządku, pilnować 'seryjności' renówek, dopuszczając jedynie swapy, i modyfikacje w obszarze zmiany 'modelu'. to się chwali.

a tam, jak zauważyłem, tysiąc różnych zdań, nie każdy jest przychylnie nastawiony, i zbyt dużo użytkowników. może to moje subiektywne zdanie. 8-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

koniec OT :-P
dredzioch1

Post autor: dredzioch1 »

"kolumna kierownicza jest uwalona (łożyska padły)"

Gdzie to kupić, bo właśnie rozebrałem kolumnę kierowniczą w aucie dziewczyny, bo ciężko chodziła kierownica i jedno z łożysk (te małe co są w środku gumy pomiędzy wałkiem kolumny a obudową) rozpadło się na kawałki i blokowało wałek podczas kręcenia kierownicą.
Są jakieś zamienniki? Może od czegoś innego można to podpasować, albo jakieś numery części?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

polookaj w temacie kabara....
dredzioch1

Post autor: dredzioch1 »

Udało mi się kupić oryginał we France Mobile w Poznaniu na Głogowskiej za 38PLN. Podróbka bez łożyska z plastikiem w środku 35PLN, więc zdecydowanie lepiej oryginał z łożyskiem igiełkowym.
ODPOWIEDZ