Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
cieżkie kręcenie kierownicą
Moderator: Moderatorzy
cieżkie kręcenie kierownicą
jak jest sucho to ciezko sie kreci kierownica a po skrecie kół nie wracaja same do prostej, drązki, sfoznie itp wymienilem wczesniej. czuzbym musial cos przesmarowac?
nie no nie ma - kolo jest na sztywno przyczepione i wcale nie skreca - jak w czolgu....
lozysko siedzi w zwrotnicy, zwrotnica obraca sie dolem na sworzniu a gora razem z amortyzatorem na lozysku makpersona... a to ze sie obraca spowodowane popychaniem/ciegnieciem jej (a w zasadzie ich - bo sa 2 po 1 na kazde kolo przednie) poprzez drazek kierowniczy, ktory to z kolei jest popychany/ciegniety przez przekladnie kierownicza (maglownice)
ja kpracuje ciezko to albo lozyska makpersonow sa uwalone (nienasmarowane) albo przekladnia jest uwalona (nienasmarowane) albo kolumna kierownicza jest uwalona (lozyska padly)
ale to chyba oczywiste... jak jestes calkiem zielony to lepiej oddaj auto do mechanika... i nie grzeb w ukladzie kierowniczym i hamulcowym sam

lozysko siedzi w zwrotnicy, zwrotnica obraca sie dolem na sworzniu a gora razem z amortyzatorem na lozysku makpersona... a to ze sie obraca spowodowane popychaniem/ciegnieciem jej (a w zasadzie ich - bo sa 2 po 1 na kazde kolo przednie) poprzez drazek kierowniczy, ktory to z kolei jest popychany/ciegniety przez przekladnie kierownicza (maglownice)
ja kpracuje ciezko to albo lozyska makpersonow sa uwalone (nienasmarowane) albo przekladnia jest uwalona (nienasmarowane) albo kolumna kierownicza jest uwalona (lozyska padly)
ale to chyba oczywiste... jak jestes calkiem zielony to lepiej oddaj auto do mechanika... i nie grzeb w ukladzie kierowniczym i hamulcowym sam

kurde, my tu OT robimy
Ojciec kiedyś chciał się czegoś dowiedzieć na forum renault clio, i go wyśmiali, nabijali się...
u nas na forum są osoby które starają się pilnować porządku, pilnować 'seryjności' renówek, dopuszczając jedynie swapy, i modyfikacje w obszarze zmiany 'modelu'. to się chwali.
a tam, jak zauważyłem, tysiąc różnych zdań, nie każdy jest przychylnie nastawiony, i zbyt dużo użytkowników. może to moje subiektywne zdanie.

Ojciec kiedyś chciał się czegoś dowiedzieć na forum renault clio, i go wyśmiali, nabijali się...
u nas na forum są osoby które starają się pilnować porządku, pilnować 'seryjności' renówek, dopuszczając jedynie swapy, i modyfikacje w obszarze zmiany 'modelu'. to się chwali.
a tam, jak zauważyłem, tysiąc różnych zdań, nie każdy jest przychylnie nastawiony, i zbyt dużo użytkowników. może to moje subiektywne zdanie.

"kolumna kierownicza jest uwalona (łożyska padły)"
Gdzie to kupić, bo właśnie rozebrałem kolumnę kierowniczą w aucie dziewczyny, bo ciężko chodziła kierownica i jedno z łożysk (te małe co są w środku gumy pomiędzy wałkiem kolumny a obudową) rozpadło się na kawałki i blokowało wałek podczas kręcenia kierownicą.
Są jakieś zamienniki? Może od czegoś innego można to podpasować, albo jakieś numery części?
Gdzie to kupić, bo właśnie rozebrałem kolumnę kierowniczą w aucie dziewczyny, bo ciężko chodziła kierownica i jedno z łożysk (te małe co są w środku gumy pomiędzy wałkiem kolumny a obudową) rozpadło się na kawałki i blokowało wałek podczas kręcenia kierownicą.
Są jakieś zamienniki? Może od czegoś innego można to podpasować, albo jakieś numery części?