Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wentylator się nie włącza

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

karkosz

Post autor: karkosz »

i ja tez tak mam bo w koncu po co szybko chlodzic plyn i silnik jak auto ma wyjety kluczyk czyli na dluzsza chwile nie bedzie pracowac,czyli po co niepotrzebnie pobierac energie i szybko schlodzic motor w koncu mysle ze to dla niego niekorzystne
scog

Post autor: scog »

Ja też mam problem z wentylatorem /tyle że w dieslu jeśli to ma jakieś znaczenie/-nie działa.To on był przyczyną wywalenia uszczelki głowicy w mojej reni. Czujnik sprawdzony działa, wentylator podpięty na krótko do aku. też działa. Coś jest z kablem " + " bo nie dochodzi do wentylatora zasilanie.Nie wiem co i gdzie szukać być może to bezpiecznik ale ten w skrzynce "20" przy znaczku wentylatora jest dobry i on służy do wentylatora kabiny. Więc gdzie jest właściwy bezpiecznik ? a może jest jakaś inna przyczyna.Proszę was o pomoc.
KuchaR

Post autor: KuchaR »

U mnie to samo z tym wentylatorem.Jest ciepełko silnik się zagrzeje wentylator się załancza .Ale jak silnik przestaje chodzić wentylator też.Dziwne jest to że jak się ponownie przekręci kluczyk załancza :roll:
Mi to nie przeszkadza silnik sie nie przegrzewa :-/
żuwik

Post autor: żuwik »

karkosz pisze:i ja tez tak mam bo w koncu po co szybko chlodzic plyn i silnik jak auto ma wyjety kluczyk czyli na dluzsza chwile nie bedzie pracowac,czyli po co niepotrzebnie pobierac energie i szybko schlodzic motor w koncu mysle ze to dla niego niekorzystne
Silnik po wyłączeniu nadal ma temperaturę i oddaje ją do płynu, który mimo że bez obiegu dalej w pewnym stopniu to ciepło absorbuje... A tak wogóle to powinno się pozostawić zapalony silnik do momentu wyłączenia wentylatora. Proces ten przyspiesza otworzenie maski.
supermonster

Post autor: supermonster »

Sprawdziłem Hondę - wyłącza się wentylator razem z wyłączeniem zapłonu. Tak jak w GTE.
bont

Post autor: bont »

wyłączyć silnik po wyłączeniu wentylatora? nie wyobrażam sobie tego stawiając auto w upalny dzień w garażu i czekać aż sie wentylator wyłączy, chyba nigdy by to nie nastąpiło, ja jeśli już serio mi sie mocno zagrzał jak było ciepło wyłańczałem silnik ale zostawiałem kluczyk przekrecony do mometu wychłodzenia ;-)
Karol

Post autor: Karol »

spotkałem się z tym, w 11 GTT dziadka i 5 GTT ojca, że gdy silnik się zagrzał, nawet do standardowej temperatury przy spokojnej jeździe, to po wyłączeniu silnika włączał się wentylator i chłodził płyn w chłodnicy, przez ładną chwilę.

fabryka chyba się nie myli z tym chłodzeniem. ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ale odkop.... gorniki jedne!! :-P
Karol

Post autor: Karol »

yyyyyyyyyyy......... :P

faktycznie głęboki odkop ;)

ale bont coś napisał, to skomentowałem, nie patrzalem z kiedy to ;)

a zresztą, po to się nie zamyka tematów, żeby czasem można bylo cos dopisać, nie?? :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no tak... ;-)
ODPOWIEDZ