Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wentylator się nie włącza
Moderator: Moderatorzy
wentylator się nie włącza
mam problem, bo po przekładce chyba nie wszystko podłączyłem jak należy, i wentylator chłodnicy sie nie włacza. nie wiem czy podłączyłem czyjnik i wentylator.na jednym zdjęciu pokazuje dwie końcówki które zostały niepodłączone.na drugim-dwie takie same końcówki - podłączone metodą 50/50.pomóżcie proszę.
to wez miernik i spr. jakie jest napiecie na tych koncowkach czy wogole jest jakies biegunowosc jesli na jeden jest +/-,oznaczaloby ze raczej do wentylatora ma isc,zas jesli na drugiej bedzie jeden tylko biegun a drugi pusty to zrob zwore tzn.polacz na krotko go bo on prawdopodbnie idzie do czujnika lub jesli masz podlaczony czujnik ten w chlodnicy oczywiscie to zlacz na krotko i spr.na ktorej wtycz pojawi sie napiecie,W sumie to od tego tzeba zaczac.tzn.od czujnika.
powiem krótko. 1.Pierwsze zdjęcie przedstawia kabelki które idą do przełącznika pełnego obciążenia. Przy samym przęłączniku mają kolor niebieski i czarny. 2. kolejne są od kolektora-temperatura ale żadne z tych nie mają nic wspólnego z włączeniem wentylatora chlodnicy za to odpowiada jedynie czujnik płynu chłodzącego który jest w chlodnicy a więc najprostrzą metodą jest sprawdzić czujnik w gotującej się wodzie przez niecałą minutę powinien się załączyć można połączyć w szereg z bateryjką i żarówką lub sprawdzić omomierzem, w zależności od modelu były to różne temperatury ok 90'C. Odradzam podgrzewanie płomieniem bimetal może się tak odkształcić że zniszczycie czujnik. Jeżeli okaże się że czujnik jest ok sprawdzamy wentylator jeśli jest sprawny można na szybko podłączyć nawet z akumulatora dodatkowy + (koniecznie bezpiecznik na kablu 15A-20A) podłączamy w szereg z czujnikiem do wentylatora i do masy. ot cala filozofia . A jeśli ma być oryginalnie to jest troszkę dłubania, mogę przesłać schemat monowtrysku 1,4
A chodzi Ci o wentylator chłodnicy czy kabinowy? Kabinowy jak piszą koledzy, chłodnicy bezwzględnie powinien pracować nawet gdy auto jest zamknięte na 3 spusty.bont pisze:jak już na temat wentylatora, powiedzcie mi jak to jest w tych piątkach wentylator ma pracoać po wyłaczeniu stacyjki czy nie? bo ja mam niby wszystko orginalnie jak ma być ale gdy wentylator chodzi a wyłącze stacyjke to sie też wyłącza. wiem że w innych autach dalej wyrczą.
Przynajmniej w moim autku 1,4 monowtrysk `89r jest tak że po "wyciągnięciu kluczyka" (nie mam bo przerobiłem na przycisk) wentylator chlodnicy wyłącza się i sprawdzałem w Książce - Haynes. Oryginalny schemat - stacyjka rozłącza dopływ prądu do wentylatora. Być może ktoreś modele miały inaczej. Swego czasu też nad tym się głowiłem