Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem z hamulcami

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

problem z hamulcami

Post autor: 76stitch »

mam chyba problem z pompą hamulcową objawy są następujące naciskam na pedał hamulca robi się na chwile twardy i zaczyna opadać w dół, płyn hamulcowy mi nie wycieka
wsmpw

Post autor: wsmpw »

odpowietrzony?
zmień płyn może zagotowany
żuwik

Post autor: żuwik »

Masz chyba problem z pompą hamulcową ;)

Regeneracja koło 50zł, we własnym zakresie pewnie mniej. Nowa 110-160zł. Oficjalny cennik IC, czyli można taniej.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

jak mam coś robić to wymienię na nową część tak podejrzewałem że to pompa, powiedzcie jeszcze tylko czy od Clio pasuje
żuwik

Post autor: żuwik »

Jak wymieniasz na nową to co za różnica...

Zależy od jakiego Clio (faza, silnik)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

tak pytam może łatwiej będzie dostać może od ręki
żuwik

Post autor: żuwik »

Wyszukuje się po numerze przecież. Nie ważne dla sprzedającego czy na półce ma pompę z Clio czy z R5, on ma na półce numer. Jka będzie ta sama, to będzie ten sam numer i większa szansa, że będzie na stanie. Jak inna - to nic Cię to nie ratuje.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

dzięki za podpowiedź ;-)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

Kontynyuje temat mam teraz problem z hamulcem lewego koła chcę się upewnić czy to jest to oczym myśle, objawy sa nastepujace jade i raz na jakiś czas zaczyna piszec koło a raczej klocki dostaja wibracji zauwazyłem ostatnio że brakuje mi jedne spreżyny na klocek czy to moze być powodem :!:

Obrazek
Karol

Post autor: Karol »

mi kiedyś spadła spreżynka. masakra. klocek się obluzował, i stukal o felgę, żłobiąc w niej rowek. najgorsze jet to, że chyba lekko się wtedy klocek otarł na brzegach, i był do wymiany.

lepiej kup zestaw sprężyn, za 27 zeta chyba ;) nie ma co tak jeździć, mi na przeglądzie przez to koło słabiej hamowało.
gufner

Post autor: gufner »

Dokladnie. Jak nie masz zalozonych sprezynek klocki lataja jak chca. Wala w tarcze i wpadaja w wibracje, Mialem to samo kiedy jeszcze mialem 1.1 silniczke :D
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

dzięki za potwierdzenie, po niedzieli jak tylko zrobi troche cieplej to zabieram się do dalszych prac z hamulcami ;-)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

no to pisze dalej posprawdzałem pouzupełniałem klocki chodzą gładko cylinderek też niby nic nie blokuje a nadal piszczy i dostaje wibracji powiedzcie co może być czy tarczę gdzieś skosiło i jest krzywa czy to możliwe od łożyska :?:
gufner

Post autor: gufner »

Glupie i dosc niebezpieczne sprawdzenia. Ja tak zrobilem ale no trzeba pokombinowac. Odkrec kolo, postaw przod na stojakach i na odkreconych kolach wsiac do samochodu, odpal i dawaj gazu az do predkosci kiedy masz te wibracje. Zobaczysz czy to od kola, czy moze wlasnie od tarcz pokrzywionych lub lozysk. Jak tak wykrywalem stuki i wykrylem ze pada poloska :) Dizwny sposob, ale daje rade.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

sprawdzałem tak i w tedy nic nie szumi i piszczy tylko piszczy jak jest obciążony k..cenzura doprowadza mnie to do szału
ODPOWIEDZ