Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

co to za cudo 1.1 ??

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

co to za cudo 1.1 ??

Post autor: wsmpw »

hmm pytanie głupie ale czytałem troche i czujniki na wale nie występowały w 1.1 a ja mam więc zastanawiam sie czy to nie 1.1... poradzcie z tabliczki nie pamiętam co wynika nie mam ostatnio dostępu do auta..
w papierach niby 1.1
Obrazek
Patron

Post autor: Patron »

a ja myślałem, ze to moj silnik jest brudny;)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

o stanie czystaści tutaj nie piszmy kierujmy sie motywem przewodnim czyli co to za wynalazki w osprzęcie
Patron

Post autor: Patron »

to taki mały zart...

a tak na powaznie silnik wygląda na taki sam jak mój, a wg tabliczki na nim mam C1EG750, wiec 1,1(tak tez jest w papierach), tylko ze tak jak Ty mam zamontowany czujnik obrotów, choc koło zamachowe gładkie jak w 1,1.

puszka filtra powietrza tez od 1,1, ale gość od którego go kupiłem twierdził, że silnik jest 1,4, ale tabliczka i filtr zostały zmienione by zarejestrowac jako 1,1 (chyba mu nie uwierzyłem, ale auto i tak kupiłem, bo 5 zawsze mi się podobały)

jest tylko mały szkopół, 1,1 raczej się nie rozpędzi do 168 km/h, a swoim tyle jechałem, potwierdzone GPS,em - więc chwilami sam nie wiem czym jeżdze;)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ja musze sprawdzić koło zamachowe w 1.1 nie bylo z ząbkami?
Yakkul

Post autor: Yakkul »

A FE !!!!

nie cudo tylko zwykły zapłon elektroniczny. Nie wiem czy seria, może ktoś sobie przerobił.
żuwik

Post autor: żuwik »

Niech mi ktoś zaznaczy jakimś kółkiem albo coś gdzie wy ten czujnik widzicie...
Yakkul

Post autor: Yakkul »

gdyby silnik był w przyzwoitym stanie mógłbym powiedzieć że czujnik tam widzę, jak na razie tylko się domyślam :-P

Obrazek
żuwik

Post autor: żuwik »

A że niby gdzie kabel od tego czujnika?

Zapłon klasyczny w tym silniku widzę. Aparat z przerywaczem, ceweczka.

Ale to bebło tam na dole (które IMHO jest zapoconą śrubą a nie czujnikiem) i tak nie jest dla mnie dziwniejsze niż brak filtra paliwa...
Karol

Post autor: Karol »

masakrycznie ten silnik wygląda ;) ale ja też nie widzę nigdzie czujnika położenia wału... ;)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jak bede miał aparat to zrobie jedcze fote specjalnie czujnika filtr paliwa jest przy podłuznicy prawej....
Patron

Post autor: Patron »

a u mie to wygląda mniej więcej tak;)

Obrazek

Obrazek

opis wyżej
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dokładnie to właśnie to jest co mam wyraźniej tutaj macie na zdjęciachPatron,pokazał
żuwik

Post autor: żuwik »

Ło. Robi się ciekawie ;)

Zobaczę czy literatura zna taki przypadek i dam znać.
żuwik

Post autor: żuwik »

A więc literatura zna taki przypadek. I generalnie miałem zgona :P

Mianowicie: w silnikach 1.1 R5 (nie wykluczone, że w innych modelach zapłon klasyczny był w wyższych pojemnościach) niektórych modelach występuje czujnik położenia wału korbowego i służy do diagnostyki układu zapłonowego :D

Ta taka mega kość koło czujnika - zaślepione gniazdo złącza diagnostycznego.
ODPOWIEDZ