Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
hmm pytanie głupie ale czytałem troche i czujniki na wale nie występowały w 1.1 a ja mam więc zastanawiam sie czy to nie 1.1... poradzcie z tabliczki nie pamiętam co wynika nie mam ostatnio dostępu do auta..
w papierach niby 1.1
a tak na powaznie silnik wygląda na taki sam jak mój, a wg tabliczki na nim mam C1EG750, wiec 1,1(tak tez jest w papierach), tylko ze tak jak Ty mam zamontowany czujnik obrotów, choc koło zamachowe gładkie jak w 1,1.
puszka filtra powietrza tez od 1,1, ale gość od którego go kupiłem twierdził, że silnik jest 1,4, ale tabliczka i filtr zostały zmienione by zarejestrowac jako 1,1 (chyba mu nie uwierzyłem, ale auto i tak kupiłem, bo 5 zawsze mi się podobały)
jest tylko mały szkopół, 1,1 raczej się nie rozpędzi do 168 km/h, a swoim tyle jechałem, potwierdzone GPS,em - więc chwilami sam nie wiem czym jeżdze;)
A więc literatura zna taki przypadek. I generalnie miałem zgona
Mianowicie: w silnikach 1.1 R5 (nie wykluczone, że w innych modelach zapłon klasyczny był w wyższych pojemnościach) niektórych modelach występuje czujnik położenia wału korbowego i służy do diagnostyki układu zapłonowego
Ta taka mega kość koło czujnika - zaślepione gniazdo złącza diagnostycznego.