Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem z obrotami

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

problem z obrotami

Post autor: renata »

właściwie jest od początku.. miało być lepiej po zmianie na re209, ale jest tak samo..

mianowicie podciągam obroty do 3500, samochód nie wraca na 1500 tylko gaśnie..
co prawda nie zawsze, ale w 98% :(
obroty nie są stałe tylko pływają.. czasami spadają do 800 po czym dławi się i gaśnie lub wraca na 1500-1700..

powoli zaczyna mnie to irytować... co radzicie?
gaźnik to k-tec solex dis 32

pomocyyyyyy
Arti

Post autor: Arti »

może go waha zalewa, jak zaworek w gaźniku puszcza i się dławi....
nie wiem, tak głośno myślę...
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

on się nie dławi tylko gaśnie..
obroty sie pier niczą..
Arti

Post autor: Arti »

podmieniałeś cały gaźnik na inny?
gufner

Post autor: gufner »

ja mialem problemy z obrotami, wlasnie gasl i ciagle na ssaniu trzeba bylo smigac. okazamo sie ze moja dysza jalowych nadawala sie na hmmm złom :) i po problemie. Wszystko zaczelo smigac jak zegarek :) No poza pompka przyspieszacza, ktora mam do wymiany pewnie.
Karol

Re: problem z obrotami

Post autor: Karol »

renata pisze: gaźnik to k-tec solex dis 32

pomocyyyyyy
gaźnik masz nowy czy używany??

może ktoś sprzedał, bo sam miał z nim kłopot??
żuwik

Post autor: żuwik »

Regulacja jałowego - przepustnica uchylona za bardzo, mieszanka wzbogacona za małoooo. Albo regulacja (kręć mieszanką do uzyskania jak najstabilniejszych jak najwyższych obrotów i przepustnicą zamykamy i tak w kółko a potem doszlifować na analizatorze) albo dysza się zanieczyściła jakimś zanieczyszczeniem :)
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

wielkie thx :) będę walczył z nim w tygodniu .. ;-)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Apropos gaźnika. W sumie u mnie są dobre obroty, ale jest inny problem.
Kręcąc śrubą od regulacji składu mieszanki (niedawno zakupiona na www.re5pect.pl :), gdyż była założona jakaś dorabiana) nic praktycznie się nie dzieje. Prawie zero reakcji. I jest poza tym minimalna dziura w gazie ;), znzaczy czasami sionik się dławi przy zmianie biegu.
Czym to może być spowodowane?
Zastanawiam się czy kupić zestaw naprawczy i powymieniać wszystko na nowe.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

taki problem miałem w starym gaźniku uwalona miałem pompkę od przyspieszacza
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

gaźnika mam dosyc stanowczo!!
supermonster

Post autor: supermonster »

wiec zapraszam do zakupu GTE...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

dobry zart :lol:
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

ostatnio zmniejszyłem sobie sprężynkę naciągu od gazu, dopiero podczas yt wpadłem na to ze mogę pedał wcisnąć jeszcze dalej... więc wyobraźcie sobie jaka to ma pete, że wcześniej się ni pokapowałem :shock:

i po cholere mi gte?
osiągi gte to ja mam w p306 :-P
chodzi o ten moment kiedy wciska cie w fotel tak mocno że masz problem z dosięgnięciem gałki zmiany biegów :mrgreen:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam.
Co do tej pompki przyspieszacza. To co należy z nią zrobić?
ODPOWIEDZ