Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jakie heble w GTE?

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

konradmk

Jakie heble w GTE?

Post autor: konradmk »

Będę zakładał nowe hamulce do trupka. Zastanawiam się jakie kupić (tarcze + klocki) przy założeniu że troszkę będę upalał na torze i muszą wytrzymać. W intercars oczywiście wybór spory.

Przy okazji - jakie większe zaciski można dostać (od jakiego auta) i przeszczepić żeby lepiej hamować? Podobno podchodzi z czegoś plug'n'play
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jak chcesz seryjne lepsze to jakies brembosy te lepsze (chyba turbo sie nazywaja), nie MAX.... ewentualnie jakies inne dobre firmowe ale w innych w modelach to sie nie orienuje
do tego klocuszki ferodo DS i hamowanie jest bardzo dobre :-)

wieksze - pasuja z clio/R19 16V tarcze i zaciski plug and play

albo pogadaj z kidziem i zapodaj z k-tec hamowanie :-)

foggi mowil ze tez da sie jakies duze tarcze dac bo wymiarami pasuja i taka przejsciowke do zacisku, ktora go oddala od srodka tarczy (na srednicy) i ma tam jakiegos magika od tego
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jesli chcesz zaciski z r19 czyli tarcza 259mm(GTE 238) to minimum felga 14 cali

brembo naiercane to cenowa porazka lepiej juz cos z anglii sciagac szczegolnie ze zestawiki przod tyl nawiercane frezowane mozna dostac w dobrej cenie :D


hamulce dostepne w k-tec hmmmm

wiem ze hamulce to podstawa ale wywalac 2000 - 2500 na same zaciski z tarczami to troszke przegiecie :P


wedlug mnie 259mm takie jak sa w r19 stykna spokojnie


naelzy tez pamietac ze wieksza tarcza rowna sie szybsze blokowanie kolo co wcale nie ulatwia operowania hhamulcem na torze
konradmk

Post autor: konradmk »

-=wasq=- pisze:naelzy tez pamietac ze wieksza tarcza rowna sie szybsze blokowanie kolo co wcale nie ulatwia operowania hhamulcem na torze
biorę to pod uwagę, trzeba tutaj działać w wyczuciem bo nie wiem jeszcze jaki kapeć zapodam. Przymierzam się do 185/60/13, może jeszcze podziałam na seryjnych hamulcach i zobaczę jak się hamuje i może faktycznie lepiej/taniej będzie zrobić przeszczep z R19 16v jak sugeruje Lodoo.
Maolat

Post autor: Maolat »

clio 16v foggi na to przeszedl niebo a ziemia z seria . Ja bankowo zakladam te , tylko jeszcze troche czasu bo pier musze porobic zawieche ,,,,, a narazie turbo stoi

http://www.cgbmotorsport.com/285mm-big- ... -521-p.asp
żuwik

Post autor: żuwik »

konradmk pisze:biorę to pod uwagę, trzeba tutaj działać w wyczuciem bo nie wiem jeszcze jaki kapeć zapodam. Przymierzam się do 185/60/13, może jeszcze podziałam na seryjnych hamulcach i zobaczę jak się hamuje i może faktycznie lepiej/taniej będzie zrobić przeszczep z R19 16v jak sugeruje Lodoo.
Taniej Ci wyjdzie założyć 195/50 r15 i nie zamykasz sobie drogi do modyfikacji. 185/60 r13 to cholernie droga opona jest. Chyba że dalej nie możesz sprzedać tych alusów...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

-=wasq=- pisze:naelzy tez pamietac ze wieksza tarcza rowna sie szybsze blokowanie kolo co wcale nie ulatwia operowania hhamulcem na torze
no wlasnie jest odwrotnie... masz wieksza kontrole nad blokowaniem i latwiej jest wyczuc moment kiedy kolo hamuje na maxa a nie blokuje sie... wiem to wlasnie po przejazdzce foggiowozem na miedizance - myslalem ze wylece przez szybe :-D ale ani na chwilke kolo nie przypiszczalo - foggi wlasnie mowil ze to najwieksza zaleta tych hamulcow, ze ma sie duzo lepsze wyczucie na dizendobry
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

lodoo ale ty pisales o k-tec gdzie masz zacis 2 tloczkowy :) tarcze 280-300 mm wiec tam juz nie ma takiej full kontroli

gdzies czytalem artykul wlasnie na ten temat ze w autach bez abs-u trzeba uwazac bo niekoniecznie zawsze wilekie tarcze rowna sie lepsze hamowanie :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a no pisalem o wszystkich opcjach jakie mi przyszly do glowy :-)

to o czym mowisz to ciekawa sprawa, wierze, ze tak jest, sam nigdy nie doswiadczylem wiec nie bede sie wypowiadal :-)
konradmk

Post autor: konradmk »

żuwik pisze:
konradmk pisze:biorę to pod uwagę, trzeba tutaj działać w wyczuciem bo nie wiem jeszcze jaki kapeć zapodam. Przymierzam się do 185/60/13, może jeszcze podziałam na seryjnych hamulcach i zobaczę jak się hamuje i może faktycznie lepiej/taniej będzie zrobić przeszczep z R19 16v jak sugeruje Lodoo.
Taniej Ci wyjdzie założyć 195/50 r15 i nie zamykasz sobie drogi do modyfikacji. 185/60 r13 to cholernie droga opona jest. Chyba że dalej nie możesz sprzedać tych alusów...
Uuuu 15 to już za duże koło do R5 imho ale 14" - czemu nie. szukam właśnie na alledrogo kompletu hamulców z R19 16v, zobaczymy, może poszaleję... Aluski są wciąż do sprzedania, co chwilę ktoś dzwoni i pyta ale nie wiem czy znajdę amatora. Jak mam sprzedać za 300 zł to chyba wolę poszpanować małym kółkiem z szeroką oponą, ma to swój urok, choć praktycznie nie jest
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

wzmacniane tarcze do sportu, wentylowane, nacinane zimmermann plus kloci green stuff

komplet za 650zł na przód chcesz?
konradmk

Post autor: konradmk »

jeszcze się nie zdecydowałem jaki setup założę, ceny podobne mam u swojego dilera ale dzięki :)
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

masz podobne ? hmm.. :-/
konradmk

Post autor: konradmk »

pytałem i klocki 170 / kpl tarcze 240 / szt :)
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

ja takie zakładam :) podobno super zestawik ;-)
ODPOWIEDZ