Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Odpowietrzanie silnika 1.7
Moderator: Moderatorzy
Odpowietrzanie silnika 1.7
Cześć. Mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia w mojej 5. Szukałem na forum ale znalazłem tylko informacje jak odpowietrzyć układ w którym znajdują się odpowietrzniki, u mnie niestety ich nie ma. Może ktoś z was ma jakiś patent na odpowietrzenie takiego układu. Silnik 1.7, rok 89, to może być jakiś swap i może dlatego nie ma odpowietrzników?
Ostatnio zmieniony 3 stycznia 2008, 12:01 przez zagier, łącznie zmieniany 1 raz.
odpowietrznik jest 1 w 1,7, powinien byc z tylu silnika na plastikowym takim trojniku tuz przy glowicy, z niego idize potem waz do nagrzewnicy...
jesli nie ma to bedzie ciezko... ale 1,7 w sumie latwo sie odpowietrza... najlepiej jakbyc dopadl gdizes kawalek weza z odpowietrznikiem i dosztukowal w tamtym miejscu
jesli nie ma to bedzie ciezko... ale 1,7 w sumie latwo sie odpowietrza... najlepiej jakbyc dopadl gdizes kawalek weza z odpowietrznikiem i dosztukowal w tamtym miejscu
ja też mam 1.7 i tez nie mam odpowietrznika, tam przy głowicy chyba nie sprawdzałem ale raczej też nie mam. Po wymianie płynów w chłodnicy pozostawiłem slinik pracujący z otwartym zbiornikiem.Teraz wyglada na to że jest ok Autko powinno sie same odpowietrzać tyle że może to dłużej potrwać, ale faktycznie dobrze było by zaopatrzyć sie w kawałek węża z zaworkiem.
NIe ma sensu zostawiać otwartego zbiorniczka. Powietrze i tak do niego dojdze. Natomiast przy zakręconym układ wytworzy ciśnienie i nastąpi to szybciej.
Skoro wybija płyn to tym bardziej zakręć. Tylko uważaj na temperaturę podczas nagrzewania. Dolej dopiero jak silnik się zagrzeje (termostat musi być otwarty).
Skoro wybija płyn to tym bardziej zakręć. Tylko uważaj na temperaturę podczas nagrzewania. Dolej dopiero jak silnik się zagrzeje (termostat musi być otwarty).
zrob tak:
zbiorniczke podnies wzej, tak zeby byl troche wzej od silnika...
odkrec zbiorniczek i chlodnice
nalej do pelna plynu dochlodnicy i zakrec ja
nalej na max do zbiorniczka i zakrec go
odpal silnik i poczekaj az silnik sie zagrzeje i plyn zejdzie - jesli zedzie to odkrec zbiormnik i dolej plynu jak jzu bedzie ok to zbiorniczek na miejsce
i tyle
powinno byc ok
ja zawsze jeszcze na koniec zanim dam zbiornik na miejsce sprawdzam na odpowietrzniki i zawsze jeszcze troszke wyleci powietrza ale minimalnie...
jesli ci wywala mocno plyn to moze uszczelka pod glowica jest nie halo
ale oby nie
zbiorniczke podnies wzej, tak zeby byl troche wzej od silnika...
odkrec zbiorniczek i chlodnice
nalej do pelna plynu dochlodnicy i zakrec ja
nalej na max do zbiorniczka i zakrec go
odpal silnik i poczekaj az silnik sie zagrzeje i plyn zejdzie - jesli zedzie to odkrec zbiormnik i dolej plynu jak jzu bedzie ok to zbiorniczek na miejsce
i tyle
powinno byc ok
ja zawsze jeszcze na koniec zanim dam zbiornik na miejsce sprawdzam na odpowietrzniki i zawsze jeszcze troszke wyleci powietrza ale minimalnie...
jesli ci wywala mocno plyn to moze uszczelka pod glowica jest nie halo
