Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
uszczelka to grubsza miedziana robiona na zamówienie. Swego czasu używałem podobnych w R5 ale z każdym zamówieniem były gorsze i teraz dałem sobie z tym spokój.
Lodoo pisze:no to nie tak tragicznie... myslalem ze wiecej...
a ja kto kryta miediza to ona nie jest ala z miedzi??
nie tragicznie? - za te sme piniądze sprzedaje uszczelki wzmocnione z K-Tec'a które są o niebo mocniejsze.
te miedziane uszczelki są wykonane z 2 warstw miedzi obłożonej na takim czarnym czymś (zawsze zapominam jak się ten materiał nazywa)
największym problemem tych uszczelek jest to że w momencie przegrzania od razu się odkształcają a później przepalają się pierścienie przy otworach na tuleje
wiesz - ja mysle o takiej uszczelce w celu odprezenia silnika a nie jako zamiennik do GTT
jakbym myslal o GTT to napewno nawet bym sie nie zastanawial nad takimi rzeczami
do F7P są gotowe grubsze uszczelki, więc dorabianie bym odradzał. Jak mi wystarczy czasu w zimę to mam na kartce fajny patent na odprężenie tego silnika, więc ja zadziała to się podzielę wiedzą