Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odprezajace uszczelki pod glowice

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Odprezajace uszczelki pod glowice

Post autor: lodoo »

TEMAT TO WYDZIELONA DYSKUSJA O USZCZELCE POD GLOWCE Z TEMATU O SUBARU JUSTY TYRBO: http://www.forum.renault5.pl/viewtopic. ... 0251#20251


a taka uszczelka pod glowice - to jako przekladka miedzy 2 nirmalne czy poprostu zamiast normalnej??
jaki jest koszt takiej i skad taka zdobyc? :-D
Ostatnio zmieniony 22 grudnia 2007, 12:18 przez lodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
kidzio

Post autor: kidzio »

uszczelka to grubsza miedziana robiona na zamówienie. Swego czasu używałem podobnych w R5 ale z każdym zamówieniem były gorsze i teraz dałem sobie z tym spokój.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a mozesz podac koszt mniej wiecej?
kidzio

Post autor: kidzio »

do R5GTT 200-250 zł.
podwójnie kryta miedzią
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to nie tak tragicznie... myslalem ze wiecej...
a ja kto kryta miediza :-D to ona nie jest ala z miedzi?? :-D
kidzio

Post autor: kidzio »

Lodoo pisze:no to nie tak tragicznie... myslalem ze wiecej...
a ja kto kryta miediza :-D to ona nie jest ala z miedzi?? :-D
nie tragicznie? - za te sme piniądze sprzedaje uszczelki wzmocnione z K-Tec'a które są o niebo mocniejsze.

te miedziane uszczelki są wykonane z 2 warstw miedzi obłożonej na takim czarnym czymś (zawsze zapominam jak się ten materiał nazywa)

największym problemem tych uszczelek jest to że w momencie przegrzania od razu się odkształcają a później przepalają się pierścienie przy otworach na tuleje
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wiesz - ja mysle o takiej uszczelce w celu odprezenia silnika a nie jako zamiennik do GTT :-)
jakbym myslal o GTT to napewno nawet bym sie nie zastanawial nad takimi rzeczami :-D

dzieki za wszelkie informacje :-)
kidzio

Post autor: kidzio »

więc zależy jaki silnik - jeżeli jest dostępna uszczelka odprężająca nie warto myśleć o miedzianej nawet jeżeli będzie 50% droższa.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

mysle o silniku renault serii F F3N, F3R badz nawet F7P :-)
kidzio

Post autor: kidzio »

do F7P są gotowe grubsze uszczelki, więc dorabianie bym odradzał. Jak mi wystarczy czasu w zimę to mam na kartce fajny patent na odprężenie tego silnika, więc ja zadziała to się podzielę wiedzą
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

:-) super :-)
ODPOWIEDZ