Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

podcisnienia w 1,4 monowtrysk

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

re5pect80

podcisnienia w 1,4 monowtrysk

Post autor: re5pect80 »

Witam mam problem z podłączeniem podciśnień w mojej piątce . Sprawa wygląda tak , ze mam sterte przewodów z kilku renówek a w mojej wszystko pozaślepiane , samochód jezdzi ale przeciez w jakims celu tam te wezyki pomontowali i chciałbym aby wszystko bylo orginalne a nie na patencie . Jeśli ktoś posiada jakis rysunek jak to wszystko podłączyc to bede wdzieczny . I tak przy okazji jeśli ktoś wie czy zwrotnice w campusie i w GTE sie czyms różnią to bede wdzieczny za podpowiedz. Dziekuje i pozdrawiam wszystkich wielbicieli piątek , renówek oczywiscie a nie BMW :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zwrotnice sa takie same....

podcisnienie - tu nie pomoge :-(
kuba

Post autor: kuba »

Te węzyki to głównie eklologia teoretycznie nie muszą byc podłączone ale analizy spalin na przeglądzie nie przejdzie i apetyt na paliwo wiekszy
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

na przeglad to ja jezdze tam gdzie przejdzie :) , ale i tak wolalbym to poprawic moze ktos posiada auto z takim silnikiem i moze pstryknac kilka fotek. Dzieki za informacje o zwrotnicy teraz juz jestem pewien ze jest krzywa :( . Tak to jest jak sie rzezbione auto kupi , calu czas mam nadzieje , ze to juz koniec niespodzianek a tu nastepne sie pojawiaja .
Yakkul

Post autor: Yakkul »

w tym modelu też nie pomogę , ale lepiej jak sa zaślepione, niekorzystnie wpływa lewe powietrze na silnik.
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

Napisze co zauwazylem , nie wszystkie powinny byc calkiem zaslepione . od strony pokrywy zaworow na samym dole pod wtryskiwaczem jest rurka do podcisnienia i jak jest calkiem zatkana to silnik nie chodzi tak jak powinien a jak jest odetkana to calkiem glupieje ale jak zalozy sie tam wezyk ze zwezka taka o srednicy powiedzmy dyszki do gaznika to jest ok . Wszystko ma znaczenie dlatego dalej szukam jakiegos rysunku jak to ma wygladac . Ale zaczynam sie zastanawiac czy sobie nie przywizc jakiejs piąteczki z holandii , bo troche jeszcze w tej mojej do roboty zostalo
karo3003

Post autor: karo3003 »

ja mam 1.4 mono, mogę zrobić zdjęcia jak chcesz :)
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

bylbym wdzieczny za zdiecia rockers78@wp.pl
karo3003

Post autor: karo3003 »

wrzucę na dniach, w środę zakładam wtrysk to akurat będę miał wszystko na wierzchu :)
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Jeśli to jest c3j na monowtrysku to się powtórzę (pisałem w innym temacie)

1. Najgróbszy wąż podciśnienia idzie do wspomagania - hamulce
2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, znajduje się obok modułu zapłonowego pod maską - prawie przed kierowcą, bliżej środka. W moim przypadku zielony plastik wielkości 2 pudełek zapałek - 3 kabelki do niego dochodzą

3. do zaworu EGR nad kolektorem (ta puszka)
4. podłączenie do zaworu tym razem elektromagnetycznego EGR o ile zachował się jeszcze z całym osprzętem.

Dwie ostatnie pozycje można pominąć i zaślepić w większości to ekologia.
Jeśli się mylę może ktoś coś dopowie.
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

dzieki za pomoc , ale poddalem sie i jade dzisiaj po renowke do gliwic z 91 r i 97 tys przebiegu stan idealny :) a campusika na czesci sprzedam .tamten tez na wtrysku to opatrze wszystko zrobie rysunki i wkleje na forum zeby temat sie dopelnil i przyniusl kiedys komys korzysc . pozdrawiam
supermonster

Post autor: supermonster »

re5pect80 pisze:wkleje na forum zeby temat sie dopelnil i przyniósl kiedyś komuś korzyść
trzymam za słowo - odważna deklaracja...
karo3003

Post autor: karo3003 »

założyłem u siebie wtryskiwacz i doszedłem do wniosku, że ja też nie mam około 3/4 wężyków jakie ma seryjnie renault5 z silnikiem na wtrysku... porównywałem wałśnie z samochodem kolegi :roll: no i teraz to jestem w kropce...
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

udalo sie cala polske przejechalem bez nalepki na szybie :) samochod dojechal z Gliwic do Olsztyna za 120 zl wyszlo jakies 5 l na 100 , ale jechalem bardzo przepisowo :) . Wracajac do tematu postaram sie w przciagu najblizszych 3 dni pstryknac pare fotek i wkleic na forum ( jak dojde jak to zrobic ) no i pomierze srednice tych plastikowych rozgaleziaczy bo to ma spore znaczenie pozdrawiam.
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

wybaczcie ze jeszcze zdiec nie ma ale jak koncze prace to juz ciemno jest i nic by nie wyszlo jak uda mi sie za dnia wrocic to popstrykam
ODPOWIEDZ