
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
podcisnienia w 1,4 monowtrysk
Moderator: Moderatorzy
podcisnienia w 1,4 monowtrysk
Witam mam problem z podłączeniem podciśnień w mojej piątce . Sprawa wygląda tak , ze mam sterte przewodów z kilku renówek a w mojej wszystko pozaślepiane , samochód jezdzi ale przeciez w jakims celu tam te wezyki pomontowali i chciałbym aby wszystko bylo orginalne a nie na patencie . Jeśli ktoś posiada jakis rysunek jak to wszystko podłączyc to bede wdzieczny . I tak przy okazji jeśli ktoś wie czy zwrotnice w campusie i w GTE sie czyms różnią to bede wdzieczny za podpowiedz. Dziekuje i pozdrawiam wszystkich wielbicieli piątek , renówek oczywiscie a nie BMW 

na przeglad to ja jezdze tam gdzie przejdzie
, ale i tak wolalbym to poprawic moze ktos posiada auto z takim silnikiem i moze pstryknac kilka fotek. Dzieki za informacje o zwrotnicy teraz juz jestem pewien ze jest krzywa
. Tak to jest jak sie rzezbione auto kupi , calu czas mam nadzieje , ze to juz koniec niespodzianek a tu nastepne sie pojawiaja .


Napisze co zauwazylem , nie wszystkie powinny byc calkiem zaslepione . od strony pokrywy zaworow na samym dole pod wtryskiwaczem jest rurka do podcisnienia i jak jest calkiem zatkana to silnik nie chodzi tak jak powinien a jak jest odetkana to calkiem glupieje ale jak zalozy sie tam wezyk ze zwezka taka o srednicy powiedzmy dyszki do gaznika to jest ok . Wszystko ma znaczenie dlatego dalej szukam jakiegos rysunku jak to ma wygladac . Ale zaczynam sie zastanawiac czy sobie nie przywizc jakiejs piąteczki z holandii , bo troche jeszcze w tej mojej do roboty zostalo
Jeśli to jest c3j na monowtrysku to się powtórzę (pisałem w innym temacie)
1. Najgróbszy wąż podciśnienia idzie do wspomagania - hamulce
2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, znajduje się obok modułu zapłonowego pod maską - prawie przed kierowcą, bliżej środka. W moim przypadku zielony plastik wielkości 2 pudełek zapałek - 3 kabelki do niego dochodzą
3. do zaworu EGR nad kolektorem (ta puszka)
4. podłączenie do zaworu tym razem elektromagnetycznego EGR o ile zachował się jeszcze z całym osprzętem.
Dwie ostatnie pozycje można pominąć i zaślepić w większości to ekologia.
Jeśli się mylę może ktoś coś dopowie.
1. Najgróbszy wąż podciśnienia idzie do wspomagania - hamulce
2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, znajduje się obok modułu zapłonowego pod maską - prawie przed kierowcą, bliżej środka. W moim przypadku zielony plastik wielkości 2 pudełek zapałek - 3 kabelki do niego dochodzą
3. do zaworu EGR nad kolektorem (ta puszka)
4. podłączenie do zaworu tym razem elektromagnetycznego EGR o ile zachował się jeszcze z całym osprzętem.
Dwie ostatnie pozycje można pominąć i zaślepić w większości to ekologia.
Jeśli się mylę może ktoś coś dopowie.
udalo sie cala polske przejechalem bez nalepki na szybie
samochod dojechal z Gliwic do Olsztyna za 120 zl wyszlo jakies 5 l na 100 , ale jechalem bardzo przepisowo
. Wracajac do tematu postaram sie w przciagu najblizszych 3 dni pstryknac pare fotek i wkleic na forum ( jak dojde jak to zrobic ) no i pomierze srednice tych plastikowych rozgaleziaczy bo to ma spore znaczenie pozdrawiam.

