Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ciśnienie paliwa
Moderator: Moderatorzy
Ciśnienie paliwa
Witam, czy w gtt jest jakaś regolacja ciśnieniea paliwa, tzn chodzi mi o to czy pod jakim ciśnieniem paliwo jest podawane do gaźnika, czy jest to np 3bary z pompy, zatykane wypornością pływaka, czy jest jakiś regulator, ustalający ciśnienie paliwa w zależności od ciśnieniea doładowania?
Ewentualnie czy nie wiecie skąąd wziąć takie coś?
Pozdro
Ewentualnie czy nie wiecie skąąd wziąć takie coś?
Pozdro
Dokładnie. Istnieje regulator, gdzies nawet sa jego fotki wstawione przez klubowiczow, ale nie pamietam pod jakim tematem, nawet opis dzialania
Z pompy seryjnej wychodzi ci cos kolo 1,2bara. A cisnienie doladowania otpowiednio otwiera zawor w tym regulatorze. Dodatkowo w gazniku iglicowy blokuje doplyw paliwa co pozniej sprawia ze regulator cale paliwo cofa do baku przewodem powrotnym. W skrócie tak to leci 


?!? O kurcze to niestandartowa bardzo wartość, zwykle w samochodach jest ok 3bar. Ktoś kombinował już z wymianą seryjnej na wydajniejszą? Jak tak to od czego najlepiej podchodzi? Ja szukam zewnętrznej, elektrycznej do układu z regulatorem i gaźnikiem od r5gtt.gufner pisze:Z pompy seryjnej wychodzi ci cos kolo 1,2bara.
Myślicie ze jakbym dał pompę która daje spokojnie 4bary to regulator by sobie z takim ciśnieniem poradził?
Zostaje, ale odradzam. Jesli nie muszisz zmieniac na silniejasza bo ci standardowa dostarcza paliwa jak depniesz i silnik sie nie dławi to nie przesadzaj. Wasq dodał te mocniejsza i jakos nie zauwazyl roznicy. A jak mu sie przytkał powrotny do baku to cała wacha poleciała na gaznik, ale pewnie on opowie ci o tym wiecej
. Ja nie kombinowałbym.
