Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciśnienie paliwa

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Dziku

Ciśnienie paliwa

Post autor: Dziku »

Witam, czy w gtt jest jakaś regolacja ciśnieniea paliwa, tzn chodzi mi o to czy pod jakim ciśnieniem paliwo jest podawane do gaźnika, czy jest to np 3bary z pompy, zatykane wypornością pływaka, czy jest jakiś regulator, ustalający ciśnienie paliwa w zależności od ciśnieniea doładowania?
Ewentualnie czy nie wiecie skąąd wziąć takie coś?

Pozdro
wsmpw

Post autor: wsmpw »

zapytaj wasq on kupował w ASO taki regulatorek
gufner

Post autor: gufner »

Dokładnie. Istnieje regulator, gdzies nawet sa jego fotki wstawione przez klubowiczow, ale nie pamietam pod jakim tematem, nawet opis dzialania :-D Z pompy seryjnej wychodzi ci cos kolo 1,2bara. A cisnienie doladowania otpowiednio otwiera zawor w tym regulatorze. Dodatkowo w gazniku iglicowy blokuje doplyw paliwa co pozniej sprawia ze regulator cale paliwo cofa do baku przewodem powrotnym. W skrócie tak to leci :-D
Dziku

Post autor: Dziku »

Oki, byłbym dźwięczny za wszelkie info, bo mi takie coś potrzebne, a furmanek z turbo na gaźniku dużo nie ma. a w układy draw thru sięę bawił nie będę, bo to mało zabawne jest, zwłaszcza jak się chce to przez IC puścić.
Pozdro
Arti

Post autor: Arti »

janisz

Post autor: janisz »

gufner pisze:Z pompy seryjnej wychodzi ci cos kolo 1,2bara.
?!? O kurcze to niestandartowa bardzo wartość, zwykle w samochodach jest ok 3bar. Ktoś kombinował już z wymianą seryjnej na wydajniejszą? Jak tak to od czego najlepiej podchodzi? Ja szukam zewnętrznej, elektrycznej do układu z regulatorem i gaźnikiem od r5gtt.
Myślicie ze jakbym dał pompę która daje spokojnie 4bary to regulator by sobie z takim ciśnieniem poradził?
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

zapytaj kidzia on ma pompy na sprzedaż.

z tego co się orientuję to regulator zostaje ten sam.
gufner

Post autor: gufner »

Zostaje, ale odradzam. Jesli nie muszisz zmieniac na silniejasza bo ci standardowa dostarcza paliwa jak depniesz i silnik sie nie dławi to nie przesadzaj. Wasq dodał te mocniejsza i jakos nie zauwazyl roznicy. A jak mu sie przytkał powrotny do baku to cała wacha poleciała na gaznik, ale pewnie on opowie ci o tym wiecej :-) . Ja nie kombinowałbym.
foggi

Post autor: foggi »

tym bardziej ze moze nie wytrzymac ten "regulator" to taki cztero kroccowy dupsnik
kidzio

Post autor: kidzio »

foggi pisze:tym bardziej ze moze nie wytrzymac ten "regulator" to taki cztero kroccowy dupsnik
nie wiem skąd tacy pewni tego jesteście

instalowałem na pompach 6 bar, także na 3 bar wysokiej wydajności i jak układ paliwowy jest ok nigdy problemu nie było...
janisz

Post autor: janisz »

git czyli pompa od wtryskowców trzy-czterobarowców podejdzie
foggi

Post autor: foggi »

to tylko smiale przypuszczenia
ODPOWIEDZ