Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1,9 TD - 2,2D

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

a sio Lodoo Ty anarchisto!! :) na zlocie właśnie klekotem zwracałem na siebie uwage :D
coraz intensywniej rozmyślam nad 1.9 ;] jeszcze nedawno chciałem bez turbo ale jak to ma tylko 10KM więcej od 1.6 to nie wiem czy jest wogle sens, Może dałoby się rozwiercić nasze 1,6 ?:]
jakby ktoś miał jakies pomysły to jestem otwarty na propozycje, Mam stary silnik który zmieniałem bo "znikło" mu ciśnienie oleju, ale działał do końca i jestem na 99% pewien że jeszcze odpali, tylko nie wiem jak długo by pochodził ;]
Mariusz

Post autor: Mariusz »

U mnie silnik też lezy i też miałem taki pomysł żeby przy nim potworzyć :mrgreen:
niby na jednym tłoku pierścienie przepuszczały, ale pierscienie mam na wymianę, tylko już mi się nie chce w zimnym garażu siedziec.
gajosik

Post autor: gajosik »

taka jest sprawa, że niby różnica mocy między 1,6 a 1,9 jest niewielka - tylko 10 km, ale tak naprawdę to bardzo duża różnica... zupełnie inna kultura pracy i więcej mocy pod nogą...

a jeżeli chodzi o 1,9 td to już w ogóle masakra - silnik ma kopa i całkiem przyspiesza we wszystkich prędkościach, niestety na razie nie miałem okazji pojechać nim naprawdę szybko, po zrobieniu sprzęgła tylko 120km/h ale inaczej przyspiesza, a na ślizgającym się sprzęgle pojechał pod 150km/h
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

150km/h 1,6 też da rade ;] a wydaje mi się że R5 jest sporo mniej aerodynamiczne od R19
gajosik jaką skrzynie masz w swojej reni? nie chcesz może sprzedać albo wymienić ?;]
Kiedyś na starym forum jeden z naszych "zadymierzy" ;] wynalazł w niemczech R5 TD ale z prawdziwym T czyli turbo ;] podobno była to jakaś samoróbka i miała 65km czyli jak 1,9 ;]
w sumie z tą mocą prawda 10KM niby malutko ale to przecież prawie 20% więcej :)
dzik

Post autor: dzik »

heheh, jesli 19td zwija asfalt to nie wiem co sie u mnie dzieje :D

1.9td to kibel, nie przyspiesza a pracuje tak ze trudno zebrac mysli w pracujacym samochodzie.

Mi po glowie chodzi 1.5dci, wersja 82KM po wirusie bylaby przyjemna.
gajosik

Post autor: gajosik »

może po prostu moja R5 miała coś nie tak ustawione... ja swoją nie mogłem jechać więcej niż 140 km/h, nie wiem do tej pory co było przyczyną tego wszystkiego, wiem jednak że w R19 jest dużo ciszej i wygodniej niż w R5...
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

gajosik pisze: wiem jednak że w R19 jest dużo ciszej i wygodniej niż w R5...
Bo masz za słabe riadio i tyle :-P chętnie kupie (okazyjnie) jakąś R19 żeby wyjąć z niej flaki ;]

dzik'u co do tych dci to podobno są bardzo zawodne, wtryskiwacze padają nowe kosztują bajońskie sumy a używk... używki to już się ma ;]
Ale oczywiście gdybyś się na takie coś zdecydował to jak najbardziej jestem za. Niech ktoś w końcu poskłada dizelka takiego żeby z GTE mógł startować na równi, to by było coś :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

e tam gte jest slabe ;-P
mocne jest przez pierwsze pare miesiecy uzytkowania a potem jakos brakuje :-P

1,9 TD w budzie R5 mysle ze pozamiata GTE jak nic... to w koncu turbo wiec zupelnie inny przebieg i ciag od dolu....

napewno by ci wystarczylo, a na poczatku byloby az za nadto (nad to? nie wiem jak sie pisze :-D)
żuczek

Post autor: żuczek »

Witam odświerze trochę temat chce właśnie do 5 wsadzic silnik 1.9 TD z 19 teraz pytanie czy da sie to wsadzić z wpomaganiem kierownicy?
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

nie wiem gdzie jest to wspomaganie umieszczone ale chyba jedynie miejsce gdzie dałoby się coś jeszcze upchnąć to pod alternatorem tylko ze w R5 jest tam łapa trzymająca silnik :| chyba że przerobić na mocowanie jak np w clio czyli u góry ale nie wiem bo nie widziałem, tak tylko mi się wydaje że może być ;]
Qucor

Post autor: Qucor »

Jak co to ja mam pompę do wspomagania ze swojej r5 i zbiorniczek na płyn + przewodów ciut...

Jest mi to niepotrzebne więc mogę odsprzedać.

Pompa była na pasku od alternatora/pompy wody a zbiorniczek przyczepiony do kielicha od strony pasażera :mrgreen:
żuczek

Post autor: żuczek »

muszę dorwać jakąs 19 w TD i oblukac co gdzie i jak to wygląda .Jak obmyśle plan
zacznę szukać dawcy :mrgreen:
gajosik

Post autor: gajosik »

jak chcecie to ja mam obecnie renault 19 1,9 td
moge zrobić troche zdjęć komory silnika...
żuczek

Post autor: żuczek »

byłoby extra rób foty i wrzucaj na forum 8-)
gajosik

Post autor: gajosik »

jak znajdę chwilę czasu dzisiaj czyli w piątek to postaram się zrobić kilka fotek silnika i wszystkich podzespołów...
ODPOWIEDZ