Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 1993 z silnikiem 1,2 Clio?
Moderator: Moderatorzy
R5 1993 z silnikiem 1,2 Clio?
jest takie ogłoszenie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3751273
pytam własnie czy z tym silnikiem to prawda (wtrysk?)
szkoda, ze biały i bez wycieraczki z tyłu ale chyba niezle i oszczedne jezdzidlo
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3751273
pytam własnie czy z tym silnikiem to prawda (wtrysk?)
szkoda, ze biały i bez wycieraczki z tyłu ale chyba niezle i oszczedne jezdzidlo
Ostatnio zmieniony 5 listopada 2007, 21:57 przez jerzy, łącznie zmieniany 1 raz.
Bibi pisze:A znam to R5 to kolegi mojego brata kurde nie ma na nim grama rdzy sporo nowych czesci dołozone sprzedaje bo chce cos wiekszego chcial a silnik zapytam jutro co tam jest za silnik to napisze.
dzwoniłem i pytałem - silnik gaźnikowy od Clio, jak napisano. części też nowych trochę ma. zapomniałem zapytać o przebieg, ale to wszystko na miejscu bo i tak chce obejrzeć
odpowiadam na pierwsze pytaniejest takie ogłoszenie
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3751273
pytam własnie czy z tym silnikiem to prawda (wtrysk?)
Oglądałem to R5. Ogólnie dobrze wygląda. Niewielkie powierzchowne zacieki rdzy na drzwiach. Okolice prawego przedniego kielicha amortyzatora zaspawane łatą (była ponoc większa rdza) i czymś jakby poszpachlowane, pomaziane czarnym do konserwacji. A błotniki przednie są plastikowe podobno. Prawy leciutko wystaje poza płaszczyznę drzwi. W sumie mniejsza o to czy był stuknięty czy nie - jedzie prosto i nie telepie.
Jednak najgorsze, że silnik nieciekawie chodzi. I to ma 160 tys. km! Wierzyć się nie chce. Silnik klekocze - nie wiem skąd to. Najgorsze, że dmucha spalinami po odkręceniu korka oleju i wtedy obroty spadają, spaliny wychodzą też rurką po wyjęciu bagnetu. Po zakręceniu korka obroty się podnoszą i wyrównują.
Trzęsie troche po włączeniu wycieraczek czy ogrzewaniu szyby - elektryka nie wydala? (sprzedający nie wiedział, że ma ogrzewaną szybę, a okazało się, że działa kiedy odnalazł właściwy przycisk - na ścieżkach zaraz było widać, że grzeją)
.
W sumie silnik można wymienić na lepszy remont pewnie się nie opłaca, ale mnie się nie chce bawić. Może jakby za jakieś 1500 zł był, to możnaby to rozważyć. Jednak jak na ten rocznik i przebieg to oczekwiałbym lepszego stanu.
Jednak najgorsze, że silnik nieciekawie chodzi. I to ma 160 tys. km! Wierzyć się nie chce. Silnik klekocze - nie wiem skąd to. Najgorsze, że dmucha spalinami po odkręceniu korka oleju i wtedy obroty spadają, spaliny wychodzą też rurką po wyjęciu bagnetu. Po zakręceniu korka obroty się podnoszą i wyrównują.
Trzęsie troche po włączeniu wycieraczek czy ogrzewaniu szyby - elektryka nie wydala? (sprzedający nie wiedział, że ma ogrzewaną szybę, a okazało się, że działa kiedy odnalazł właściwy przycisk - na ścieżkach zaraz było widać, że grzeją)

W sumie silnik można wymienić na lepszy remont pewnie się nie opłaca, ale mnie się nie chce bawić. Może jakby za jakieś 1500 zł był, to możnaby to rozważyć. Jednak jak na ten rocznik i przebieg to oczekwiałbym lepszego stanu.