Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nie ma mocy i czasami przerywa :(

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

karo3003

Nie ma mocy i czasami przerywa :(

Post autor: karo3003 »

Witam

Mam coś nie tak z silnikiem, brakuje mu mocy i czasami przerywa lub (to zdarza się najczęściej) jak chcę szybko przyspieszyć, np przy wyprzedzaniu to silnik działa "z opóźnieniem". Mam 1.4 na wtrysku, czy to może być wina pompy paliwowej (bardzo głośno działa i czasami jakieś takie dziwne dźwięki od niej dochodzą jakby się zapowietrzała). Wydaje mi się że demon prędkości z tym silnikiem to nie bedzie no ale jakoś powinien dawać rady w miarę :-/ naprawdę nie wiem co może być przyczyną, proszę o pomoc :-(
Skowron

Post autor: Skowron »

Wymień przewody WN, kopułke, świece, nie są to drogie rzeczy, a w opisanym przypadku pewnie pomogą, napewno nie zaszkodzą i bedziesz miał na zime jak znalazł.
karo3003

Post autor: karo3003 »

przewody, świece i kopułka mają z miesiąc, to coś innego musi być :hmm
gufner

Post autor: gufner »

Mam to samo. I powiem gorzej, pompa nowka nierdzewka, a jak depniesz silnik chwile pomysli i dopiero zaczyna wchodzic na obroty. To nie pompa. Tak to widze.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

moze masz zapłon za późno ustawiony ......
karo3003

Post autor: karo3003 »

u mnie się zapłonu nie ustawia, robi to komputer biorac dane z czytników więc to odpada, gufner, widzę że masz identyczne objawy :-/
gufner

Post autor: gufner »

Dokladnie. I tez nie wiem co jest tego powodem. Kiedys juz o tym pisalem ale nie udalo sie ustalic co to takiego. Wiec jak mam przyspieszyc to daje delikatnie i stopniowo gazu a nie depsze od razu do podlogi :-) Nie mam pomyslow co to powoduje. Jak sie dowiesz daj znac :-D
karo3003

Post autor: karo3003 »

może czujnik położenia przepustnicy...
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Sprawdź jeszcze raz przewody WN jeśli przerywa, może też być wina pompy ale sam nic nie zdziałasz podjedź na diagnostykę jak się okaże że i zapłon oki i pompa jest oki, niech zbadają ci ECU bo innej opcji nie widzę. Mam taki sam silnik i jak kupiłem auto miałem identyczne problemy, wymieniłem przewody WN i kopułkę na nowe, przemyłem gniazdo od monowtrysku te kabelki co idą :arrow: znajduje się pod cewką WN i wszystko jest cacy
karo3003

Post autor: karo3003 »

no popróbuję wszystkiego bo mnie denerwuje ta sprawa bardzo...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Ja też mam problem z 1.4 na wtrysku, mam jeszcze 1.1 na gaźniku i różnica między tym a tamtym jest jak między mercedesem beczką a najnowszym porsche... Po prostu ten silnik nie daje rady i tyle... Auto przyspiesza wręcz tragicznie po wciśnięciu do połowy pedału gazu, a odgłos jaki wydobywa się przy przyspieszaniu jest jeszcze bardziej tragiczny... I to samo mam chyba co ty, tzn. silnik reaguje na pedał gazu dopiero po chwili, o ile przyjmiemy, że to jest jakaś "reakcja". Oczywiście mam też problem z za wysokimi obrotami na biegu jałowym. A jeszcze dodam, że 1.1 ma do setki spokojnie 16 s., z tym że do 80 to normalnie w jednej chwili! Tak sobie myślę, że to może być przez katalizator...??? Ostatnio słyszałem opinię, że nie wywala się katalizatora, bo to bardzo źle wpływa na pracę silnika i w ogóle tragedia... nie ma mocy itd. tylko nie wiem dlaczego tak miałoby być????? Takie pytanie- czy mogę wywalić kata?? i co wsadzić w jego miejsce i gdzie to mogę dostać???
wsmpw

Post autor: wsmpw »

katalizator to dopalacza spalin można go wywalić ale sie nie powinno zamiast niego możesz wspawać strumienice.
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

A jaki koszt tego?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

uu nie wiem sprawdź gdzieś w sklepie internetowym
ale odrazu mówie że badań technicznych nie powinno ci to przejść
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

oo, no to robi się coraz bardziej ********** A przekładka z wtrysku na gaźnik ile tak mniej więcej by kosztowała, co trzeba zrobić??? pompa, inny zbiornik paliwa też co nie???
ODPOWIEDZ