Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Mocniejszy silnik do Renault 5
Moderator: Moderatorzy
Mocniejszy silnik do Renault 5
Witam!!!
Przenoszę to pytanie ze starego forum gdyż tam nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.
Mam pytanko jaki mógłbym wstawić silnik do swojej R 5 '89 obecnie mam silnik 3cj (1,4 na monowtrysku , skrzynia 5 biegowa).
Chodzilo o jak najmocniejszy silnik żeby pasował bez większych przeróbek , pewnie będę musiał wymieniać i skrzynię.
Mój silnik jest mocowany z przodu na 2 poduszkach i trzecia z tyłu centralnie mocowana, i jeszcze problem półosi czy będą pasowały.
Może ktoś bawił się w takie przeróbki, stare seryjne silniki od r5 GT nie wchodzą w grę chciałbym coś nowszego czym bym pośmigał trochę bez remontów
oglądałem silnik f5r dużo jest roboty przy swapie ? Widać też że ma inne mocowanie
http://moto.allegro.pl/item215183951_fa ... m_f5r.html
Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, może ktoś robił coś podobnego?
Przenoszę to pytanie ze starego forum gdyż tam nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.
Mam pytanko jaki mógłbym wstawić silnik do swojej R 5 '89 obecnie mam silnik 3cj (1,4 na monowtrysku , skrzynia 5 biegowa).
Chodzilo o jak najmocniejszy silnik żeby pasował bez większych przeróbek , pewnie będę musiał wymieniać i skrzynię.
Mój silnik jest mocowany z przodu na 2 poduszkach i trzecia z tyłu centralnie mocowana, i jeszcze problem półosi czy będą pasowały.
Może ktoś bawił się w takie przeróbki, stare seryjne silniki od r5 GT nie wchodzą w grę chciałbym coś nowszego czym bym pośmigał trochę bez remontów
oglądałem silnik f5r dużo jest roboty przy swapie ? Widać też że ma inne mocowanie
http://moto.allegro.pl/item215183951_fa ... m_f5r.html
Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, może ktoś robił coś podobnego?
temat rzeka...mnóstwo materiałow do poszukania na poprzednim forum i na naszym pierwszym(ktoś je jeszcze pamięta
http://tuningforum.pl/viewforum.php?f=59

Ja, my, wy, oni.... Nie jesteśmy tą samą osobą...Lodoo pisze:a dzik i dziku to nei to samo??
a ja myslalem ze ty to dziku to dzik
Yakkul, ja chcesz to można wszystko włóżyć, kwestia samozaparcia i kasy. I wierz mi wiem co mówie, bo widziałem w fordzie sierra(gdzie normalnie siedzi r4, czasem v6 2,9l) M73, czyli 5,4l v12 z BMW.
Nie myslałeś żeby zrobić toy'a, z centralnym silnikiem i napędem na właściwe koła?
Pozdro
no no ja jechałem niedawno kaszlakiem z silnikiem 1,2 8v z fiata punto 60 hp. Vmax 170 ograniczone przez skrzynie maluchowską. spokojnie obkechał civic'a v-tec'aDziku pisze: widziałem w fordzie sierra(gdzie normalnie siedzi r4, czasem v6 2,9l) M73, czyli 5,4l v12 z BMW.
Pozdro
W kaszlu taka przeróbka trwała ok 15 miesiecy i kosztowała jak do tej pory 5k PLN czego efektem jest jedynie to że to jeździ "na słowo honoru" Wg mnie SWAP to strata kasy i czasu. Ale czego to sie nie robi żeby reniątko lepiej jeździło
zalezy jaki SWAP 
powiedz mi ze SWAP 1,1 czy 1,4 na 1,7 czy 1,8 czy nawet 2,0 to strata kasy czy czasu to cie wysmieje...
koszt prawie zaden w porownaniu do poprawy osiagow... 
1,4 Turbo to juz wiekszy koszt ale mniej roboty i lepsze prowadzenie auta (silnik jest lekki) no i niezapomniane wrazenia z jazdy
PSSSSSYT

powiedz mi ze SWAP 1,1 czy 1,4 na 1,7 czy 1,8 czy nawet 2,0 to strata kasy czy czasu to cie wysmieje...


1,4 Turbo to juz wiekszy koszt ale mniej roboty i lepsze prowadzenie auta (silnik jest lekki) no i niezapomniane wrazenia z jazdy

zostańmy przy swapie, nie chcę szaleć, pozatym auto potrzebne mi jest na codzień i max w tydzień czasu będę musial sie z tym wyrobić. Oglądalem ten silnik
http://moto.allegro.pl/item231256438_si ... ancja.html
Troszkę duży nie wiem czy by się spasował jedno co wiem to dodatkowe łapy i trochę spawania. Może coś innego konkretnego polecacie?
http://moto.allegro.pl/item231256438_si ... ancja.html
Troszkę duży nie wiem czy by się spasował jedno co wiem to dodatkowe łapy i trochę spawania. Może coś innego konkretnego polecacie?
jesli to jest n7q z volvo daruj sobie ten drogi gowniany wynalazek z renowka to on ma wspolne tylko to ze go do laguny wsadzili ale osprzet rozrzad czescie malo dostepne i drogie poduszki inne komputer wiazki inneYakkul pisze:zostańmy przy swapie, nie chcę szaleć, pozatym auto potrzebne mi jest na codzień i max w tydzień czasu będę musial sie z tym wyrobić. Oglądalem ten silnik
http://moto.allegro.pl/item231256438_si ... ancja.html
Troszkę duży nie wiem czy by się spasował jedno co wiem to dodatkowe łapy i trochę spawania. Może coś innego konkretnego polecacie?
silnik niby tanij spytaj sie ile za chlodnice przewody rozrusznik alternator i zaraz ci wydzie z silnikiem 2000

co do f7p 1,8 16v za 1000 i mniej kupujesz golasa do tego potrzeba wiazke kompa rozrusznik alternator chlodnice przewody w 1,8 16v przewody wodne odmy sa cholernie zakrecone i cholernie drogie
co do f7r jak wyzej tylko bazowa cena o jakeis 1000-1500 wieszka i reszta czesci tez droga
i jak widac problem z immo
do kazdego z tych silnikow trza jeszcze miec pojecie jak sklecic wiazke bo elektryk skasuje cie jak za zboze
ps. oprocz podstaw alternator rozusznik chlodnica dochodza pierdolki jak obudowa filtra powietrza plus rura do niej nie dostaniesz tylko orginal sama rurka od 200 w gore

rzezba typu stozek jacky na kolanku mozesz sobie darowac