Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
WItam
Jak w temacie mam problem z obrotami . przy 1000 strasznie rzuca silnikiem, tak jakby na 2 garach chodził. wymieniłem swiece, kable wn, kopułke, palec przerywacza i dalej to samo. Co to moze byc
Z góry dzięki za pomoc
dwa gary mi nie pracują, te od strony pompy wody, Sprawdziłem podczas pracy silnika, jak odłącze te dwie swiece to silnik pracuje bez zmian . Wiem ze swiece dają iskre.
Tematu ciąg dalszy. Silnik 1.4 jednopunktowy wtrysk paliwa. Wolnych obrotów po prostu niema. Silnik krokowy zamknięty (tzn działa poprawnie) a obroty na biedę 1500-1800.