Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z niskimi obrotami

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Karol

Problem z niskimi obrotami

Post autor: Karol »

WItam
Jak w temacie mam problem z obrotami ;-( . przy 1000 strasznie rzuca silnikiem, tak jakby na 2 garach chodził. wymieniłem swiece, kable wn, kopułke, palec przerywacza i dalej to samo. Co to moze byc :?:
Z góry dzięki za pomoc ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zalezy jaki masz silnik... moglbys o nim cos powiedziec...
samo 1,4 nic nie mowi...

sprawdz czy mimo wszystko jest iskra na wsyzstkich siwecach i jesli to wtrysk to obadaj czujnik polozenia walu, wyreguluj zawory....
Ostatnio zmieniony 7 lipca 2007, 21:44 przez lodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Rosic

Post autor: Rosic »

czujnik walu jest tez w gaznikowcach z tego co wiem.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

racja rosic :-)

trzeba jeszcze sprawdzic silnik krokowy (nastawiacz przepustnicy) czy jak go kto tam zwie... oraz map sensor oraz wszystkei czuniki temperatury...
Karol

Post autor: Karol »

jest to 1.4 na gazniku webera, iskra jest na wszystkich swiecach :-|
gufner

Post autor: gufner »

To moze zacznij od podstaw :-) Sprawdz stan poduszek. Jak rzuca ci silnikiem a nie cala buda moze masz je juz padniete i nie trzymaja.
Karol

Post autor: Karol »

dwa gary mi nie pracują, te od strony pompy wody, Sprawdziłem podczas pracy silnika, jak odłącze te dwie swiece to silnik pracuje bez zmian :-/ . Wiem ze swiece dają iskre.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no nie ma cudow... jak jest iskra wszedize i jest gaznik to musi chodzic....
jedyne co to zawory sie nie otwieraja...
gufner

Post autor: gufner »

Zamien swiece miejscami. Wyeleiminujesz przynajmniej to ze sa zwalone, lub potwierdzisz :-D
Karol

Post autor: Karol »

hehehe głupia sprawa :mrgreen: . Okazało się ze były swiece zle podłączone :-D . teraz chodzi jak mażenie. Dzsięki za pomoc ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

pozamieniane kable znaczy sie ;]no to gratuluje ;] hehe
lejwoda

Post autor: lejwoda »

Tematu ciąg dalszy. Silnik 1.4 jednopunktowy wtrysk paliwa. Wolnych obrotów po prostu niema. Silnik krokowy zamknięty (tzn działa poprawnie) a obroty na biedę 1500-1800.
Karol

Post autor: Karol »

na biedę 1500 -1800 - to są teraz u Ciebie niskie??
żuwik

Post autor: żuwik »

Karol skoro najniższe to 1500 to "wolnych" nie ma. Chyba o to koledze chodziło.

Gdzieś jest lewe powietrze, sprawdź przewód od serwa hamulca i inne wężyki, czy coś nie pękło lub nie wisi.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

na 99% bierze powietrze tak jak kolega powyżej pisał, sprawdź dokładnie podłączenia do monowtrysku i czy wężyki są całe
ODPOWIEDZ