Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

ile koników ma 1.4?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Yoshi

Post autor: Yoshi »

Co do paliwa to moj na 95 pali mniej o ok 0,4L / 100 niż na 98, wiec dawanie "lepszego" paliwa do takiego silnika jest bezcelowe.
żuwik pisze:Bez żadnego problemu jednak można przejść z 60 na 68, 72 również jest na wyciągnięcie ręki, wymaga jednak niewielkiego wkładu finansowego.
Gdzieś pisze jak to zrobić ? Rozumiem ze trzeba dać gaźnik , zmienić kolektor, coś jeszce ?
żuwik

Post autor: żuwik »

Jak masz gaźnik dwugardzielowy to tylko zmieniasz dysze i stroisz moduł. Jak jednogardzielowy - zmieniasz gaźnik, moduł, kolektor. Zalecana też modyfikacja lub wymiana wydechu na ten z dwugardzielowca. Wsio ;)
supermonster

Post autor: supermonster »

a wałki rozrządu się nie różnią w 60 KM i 72 KM??
żuwik

Post autor: żuwik »

Ano.... Zagalopowałem się. I wałek rozrządu ;) Ale słyszałem że na wałku z C1J też nieźle pomyka.

Jeżeli jest 60KM ale w C2J - wałek ten sam.
Yoshi

Post autor: Yoshi »

A jak mam monowtrysk ? :idea:
żuwik

Post autor: żuwik »

To wracasz do pierwszego posta w temacie i dowiadujesz się że masz 60KM ;) i próby poprawienia tego małym nakładem są skazane na niepowodzenie (stosunek cena/zysk).
bont

Post autor: bont »

co do kiwi, tak to moje. :mrgreen: wśród znajomych zwana żabcią :-D
Karol

Post autor: Karol »

heheh ;) faktycznie się lekko zagalopowałeś ;) z tym wałkiem ;)

ja w C1J dziś będę montował gaźnik dwugardzielowy, bo dopiero uszczelki do niego dostłem w sklepie, ale modułu raczej nie, bo nie spasuje mi on do wałka rozrządu. jedyne co mam w silniku modyfikowane to jeszcze wydech, seryjny z GTT.

więc zobaczymy, ile ta modyfikacja jest warta, poza większym zużyciem paliwa, żeby chociaż te 10 kucy przybyło, to będę zadowolony, bo cena modyfikacji wyniesie mnie 15 złotych za 1 KM ;)

a co do paliwa, to chyba im więcej oktan, tym równiejsza praca silnika ;) ja czasem leję 98, ale bardzo rzadko, i od święta :lol: :lol:
żuwik

Post autor: żuwik »

To poczytaj co to jest liczba oktanowa i co daje, może Cię olśni i przestaniesz lać 98 do gaźnikowca, który powinien jeździć na 95 lub niektóre na 91. A może nei i dalej będziesz kasę wyrzucał w atmosferę.

Modułu masz rację, nie zmieniaj, i tak nie będzie modułu do Twojej konfiguracji gaźnika/wałka. Czy zwróciłeś jednak uwagę skąd stary moduł brał podciśnienie, a skąd będzie brał nowy? I co zrobi stary moduł, gdy otworzy się druga gardziel (spadnie podciśnienie w pierwszej)? Czemu to wałek ma determinować jaki masz moduł?
Karol

Post autor: Karol »

no, Żuwik, wytłumacz mi to ;)

z tymi podciśnieniami ;)
ODPOWIEDZ