Gdzieś pisze jak to zrobić ? Rozumiem ze trzeba dać gaźnik , zmienić kolektor, coś jeszce ?żuwik pisze:Bez żadnego problemu jednak można przejść z 60 na 68, 72 również jest na wyciągnięcie ręki, wymaga jednak niewielkiego wkładu finansowego.
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
ile koników ma 1.4?
Moderator: Moderatorzy
Co do paliwa to moj na 95 pali mniej o ok 0,4L / 100 niż na 98, wiec dawanie "lepszego" paliwa do takiego silnika jest bezcelowe.
heheh
faktycznie się lekko zagalopowałeś
z tym wałkiem
ja w C1J dziś będę montował gaźnik dwugardzielowy, bo dopiero uszczelki do niego dostłem w sklepie, ale modułu raczej nie, bo nie spasuje mi on do wałka rozrządu. jedyne co mam w silniku modyfikowane to jeszcze wydech, seryjny z GTT.
więc zobaczymy, ile ta modyfikacja jest warta, poza większym zużyciem paliwa, żeby chociaż te 10 kucy przybyło, to będę zadowolony, bo cena modyfikacji wyniesie mnie 15 złotych za 1 KM
a co do paliwa, to chyba im więcej oktan, tym równiejsza praca silnika
ja czasem leję 98, ale bardzo rzadko, i od święta




ja w C1J dziś będę montował gaźnik dwugardzielowy, bo dopiero uszczelki do niego dostłem w sklepie, ale modułu raczej nie, bo nie spasuje mi on do wałka rozrządu. jedyne co mam w silniku modyfikowane to jeszcze wydech, seryjny z GTT.
więc zobaczymy, ile ta modyfikacja jest warta, poza większym zużyciem paliwa, żeby chociaż te 10 kucy przybyło, to będę zadowolony, bo cena modyfikacji wyniesie mnie 15 złotych za 1 KM

a co do paliwa, to chyba im więcej oktan, tym równiejsza praca silnika



To poczytaj co to jest liczba oktanowa i co daje, może Cię olśni i przestaniesz lać 98 do gaźnikowca, który powinien jeździć na 95 lub niektóre na 91. A może nei i dalej będziesz kasę wyrzucał w atmosferę.
Modułu masz rację, nie zmieniaj, i tak nie będzie modułu do Twojej konfiguracji gaźnika/wałka. Czy zwróciłeś jednak uwagę skąd stary moduł brał podciśnienie, a skąd będzie brał nowy? I co zrobi stary moduł, gdy otworzy się druga gardziel (spadnie podciśnienie w pierwszej)? Czemu to wałek ma determinować jaki masz moduł?
Modułu masz rację, nie zmieniaj, i tak nie będzie modułu do Twojej konfiguracji gaźnika/wałka. Czy zwróciłeś jednak uwagę skąd stary moduł brał podciśnienie, a skąd będzie brał nowy? I co zrobi stary moduł, gdy otworzy się druga gardziel (spadnie podciśnienie w pierwszej)? Czemu to wałek ma determinować jaki masz moduł?