mam w swoim C1J gaźnik Zenith 32 IF2. mam kłopoty z wolnymi obrotami, autko czasem przygasa nawet na ciepłym silniku. Znalazłem inny gaźnik ( solex 32 bis) i postanowiłem go sprawdzić. gaźnik okazał sie popsuty. ale mniejsza z tym.
jak pościągałem wszystko co jest miedzy kolektorem a gaźnikiem, okazało się, że kolektor jest nie przykręcony w trzech miejscach u góry do bloku silnika....

dodatkowo odkryłem jeszcze jedna fuszerkę po swapie u powalonego mechanika z ulicy ogrodowej w Pyskowicach. mianowicie: z kolektora z tyłu wychodzą dwie rurki. na jednej z nich jest wąż idący do pompy hamulcowej, a druga.... jest pozaginana na końcu, i czymś zapchana w środku.

ktoś wie, co tam powinno być podłączone?? ( do tej drugiej rurki, po stronie pasażera)
czy te dwie rzeczy mogą być przyczyną nierównej pracy silnika??
jak zrobię fotki, to zapodam.