Jak w temacie. Mam schemat ale nic z niego nie rozumiem. Czy moze ktos mi to opisac??
Z góry dzięki za pomoc
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problem z kontrolką cisnienia oleju
Moderator: Moderatorzy
moze byc uwalony czujnik cisnienia albo nei masz cisnienia...
jest takie zabezpieczenie - jako ze cisnienie oleju to najwazniejsza rzecz w silniku do monitorowania
jesli sie przegrzeje to zapali sie tylko temperatura ale jesli brak jest cisnienia to zapali sie i temperatura i cisnienie na raz... ja tak mialem w 1,4 na gazniku
takze obstwiam ten czujnik cisnienia... odepnij od niego wtyczke i sprawdz miernikiem albo zaroweczka czy daje mase na postoju i czy po odpaleniu silnika masa z niego znika (z wtyczki czujnika) jak nie znika to zmien czujnik albo sprawdz cisnienie oleju przyrzadem... tak czy inaczej ja bym nie jezdzil takim autem![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
jest takie zabezpieczenie - jako ze cisnienie oleju to najwazniejsza rzecz w silniku do monitorowania

takze obstwiam ten czujnik cisnienia... odepnij od niego wtyczke i sprawdz miernikiem albo zaroweczka czy daje mase na postoju i czy po odpaleniu silnika masa z niego znika (z wtyczki czujnika) jak nie znika to zmien czujnik albo sprawdz cisnienie oleju przyrzadem... tak czy inaczej ja bym nie jezdzil takim autem
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)