Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dzień dobry :)

Czyli zanim zaczniesz pisać posty...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
maczoo
Posty: 109
Rejestracja: 16 maja 2014, 17:02
Lokalizacja: Szczecin

Dzień dobry :)

Post autor: maczoo »

Witam wszystkich!!!

Ponieważ nieuchronnie zbliżam się do starości :P trzeba odświeżyć dawno zapomniane pasje motoryzacyjne - dlatego postanowiłem nabyć R5. W jakiej wersji jeszcze nie wiem, bo nie dość, że niewiele tego dostępne to z reguły "zagazowane" albo bo "tuningu" ja szukam "klasyka" takiego co nie było dłubane. Zadanie jakie sobie stawiam to przywrócenie do stanu "fabrycznego". Mam już pewne doświadczenie w branży - posiadałem dwie Calibry -jedną 2.0 8v i drugą 2,5 V6 - w której poza przywróceniem sprawności mechanicznej uzupełniłem nawet wszystkie zaślepki i inne takie pierdółki na które "normalny" użytkownik nie zwraca uwagi. Posiadam jeszcze dwa samochody Renault - Scenic II oraz Megane II 3D - oba z silnikami 1.6 benzyna. Przez to nauczyłem się obracać w Dialogys i klasycznie zawsze sprawdzam czy dana część nie jest przypadkiem tańsza w ASO jak na internecie - co nieraz można się przekonać zwłaszcza w przypadku uzupełniania ubytków wnętrza. Aktualnie rozważam zakup CLIP, ale wiem, że przy R5 nie za bardzo mi się przyda a w zasadzie wcale - ale lubię dłubać i to dla tych pozostałych aut. Wracając do głównego nurtu - remont R5 zacznę oczywiście od zrobienia blacharki o ile będzie taka potrzeba - ale nie samemu - nie będę się z tym porywał - natomiast elektryka i mechanika będzie już należała do mnie :) Jeśli ktoś przypadkiem zna kogoś kto rozważa sprzedaż auta, ale nie chce oddać jakiemuś "rzeźnikowi" to proszę o kontakt :) Tymczasem pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 4077
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

witam na forum
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Witaj - szlachetne zamierzenia :) Powodzenia :)
Karol

Post autor: Karol »

noo siema ;p
ODPOWIEDZ