
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wymiana grzałki - demontaż deski rozdzielczej
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 czerwca 2012, 14:14
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wymiana grzałki - demontaż deski rozdzielczej
Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam Renault 5 GTR . Tak jak w temacie, mam nie działającą grzałkę nawiewu, także leci tylko zimne powietrze. Póki jest lato, zamierzam rozwiązać ten problem. Potrzebowałbym informacji i pomocy w jaki sposób zdemontować deskę rozdzielczą żeby się dostać do nagrzewnicy, ale w taki sposób aby nie zepsuć deski rozdzielczej (ma już kilka uszkodzeń, a chciałbym żeby jeszcze przez wiele lat mi służyło to autko) i zamontować ją na nowo. Najlepsza byłaby instrukcja krok po kroku jednak za wszelką pomoc będę ogromnie wdzięczny. Pozdrawiam 

Tak z pamięci:
- powypinać wszystkie kostki łączące instalację deski z instalacją samochodu (zegary, kostki przy przednich słupkach na dole, kostka zasilająca z akumulatora - schowana na panelu ogrzewania, kostka centralnego zamka i oświetlenia kabiny - przedni prawy słupek),
- odkręcić mocowanie deski do kolumny kierowniczej,
- zdemontować popielniczkę,
- odczepić linki sterujące ogrzewaniem,
- odczepić dwa zatrzaski (spinki) trzymające deskę po bokach pomiędzy zawiasami drzwi,
- i to co najgorsze pociągnąć (podważyć) deskę do góry aby wyskoczyła z trzech (lub czterech, nie pamiętam dokładnie) zatrzasków (spinek) zamocowanych pod deską na podszybiu w środku samochodu. Tu wznosimy modły o to aby się zaczepy w desce (lub cała deska) się nie połamały. Jeśli chodzi o te zaczepy to szaro-czarne deski są znacznie bardziej wytrzymałe od beżowych pokrytych pseudotkaniną. Sprawdzone doświadczalnie
Jeśli o czymś zapomniałem to proszę dopiszcie, bo demontowałem deskę dość dawno i mogłem o czymś zapomnieć
- powypinać wszystkie kostki łączące instalację deski z instalacją samochodu (zegary, kostki przy przednich słupkach na dole, kostka zasilająca z akumulatora - schowana na panelu ogrzewania, kostka centralnego zamka i oświetlenia kabiny - przedni prawy słupek),
- odkręcić mocowanie deski do kolumny kierowniczej,
- zdemontować popielniczkę,
- odczepić linki sterujące ogrzewaniem,
- odczepić dwa zatrzaski (spinki) trzymające deskę po bokach pomiędzy zawiasami drzwi,
- i to co najgorsze pociągnąć (podważyć) deskę do góry aby wyskoczyła z trzech (lub czterech, nie pamiętam dokładnie) zatrzasków (spinek) zamocowanych pod deską na podszybiu w środku samochodu. Tu wznosimy modły o to aby się zaczepy w desce (lub cała deska) się nie połamały. Jeśli chodzi o te zaczepy to szaro-czarne deski są znacznie bardziej wytrzymałe od beżowych pokrytych pseudotkaniną. Sprawdzone doświadczalnie

Jeśli o czymś zapomniałem to proszę dopiszcie, bo demontowałem deskę dość dawno i mogłem o czymś zapomnieć
