Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

zaślepka na obudowie pompy oleju/cieknie olej

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

zaślepka na obudowie pompy oleju/cieknie olej

Post autor: Krzysiek92 »

Na obudowie pompy oleju z tyłu silnika jest zaślepka plastikowa. Czy mogę ją osadzić na silikon czy może macie jakiś inny sposób bo wywala mi tamtędy olej SILNIK 1,7 !!!
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

tam jest chyba oring jeśli sie nie myle :mysli:
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

RYCHO35 pisze:tam jest chyba oring jeśli sie nie myle :mysli:
zgadza się RYCHO 35 jest oring ale dzisaj na silikon zrobilem i kapie a tu zonk okazało się że wysrało uszczelniacz, olej ciurkiem leci jutro na kanał i muszę zmienić tylko ciekawe czemu wysrało zrobilem na nim coś ponad 2 tyś km
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

albo uszczelniacz do kitu lub zły montaż. posmarowałeś chociaż czy na sucho montowałeś?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

smarowałem olejem przed włożeniem, może nie potrzebnie tą sprężynke w uszczelniaczu skróciłem, Hmm albo się nie ułożył tylko ciekawi mnie czy od wału czy koła co pompe oleju napędza.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

a po kiego skracałeś sprężynę po to ona jest aby dociskała pióro uszczelniacza .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

Pytałem mechanika powiedział ze w tak starym silniku są juz pewnie luzy na wale itd i żeby troszkę skrócić to będzie lepiej
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

E tam jakoś dziwnie. Wymieniłem uszczelniacze już nie raz i było zawsze dobrze. No najlepsza opcja to jest posiadanie plastikowej rurki do umieszczenia uszczelniacze. Ważne by równo włożyć, nic nie skracac i posmarować i będzie dobrze
:-)
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Krzysiek92 pisze:Pytałem mechanika powiedział ze w tak starym silniku są juz pewnie luzy na wale itd i żeby troszkę skrócić to będzie lepiej
miał trochę racji bo też kiedyś mialem podobny przypadek tyle tylko że udało mi się kupić uszczelniacz o 1mm mniejszej średnicy ale nie skracałbym sprężynki bo nie widze w tym sensu
Ostatnio zmieniony 26 lutego 2013, 23:26 przez RYCHO35, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

E tam jakoś dziwnie. Wymieniłem uszczelniacze już nie raz i było zawsze dobrze. No najlepsza opcja to jest posiadanie plastikowej rurki do umieszczenia uszczelniacze. Ważne by równo włożyć, nic nie skracac i posmarować i będzie dobrze
:-)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ja tam na olej nie składam troszkę smaru na uszczelniacz i wał lub wałek zakładam i wycieram to co wyszło i pokłopoce. sam uszczelniacz zakładam różnie a zdarzało się że używałem siły własnych palców lub młoteczka 100g i nigdy nie ciekło :)
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

Panowie problem powrócił mianowicie po zmianie uszczelniacza jest tak samo czyli cieknie. Moje pytanie to czy przez luz na wałku od pompy oleju może rozwalać uszczelniacz??
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak możesz daj jakieś foto .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

Jutro nagram filmik. Po zdjęciu obudowy rozrządu uszczelniacze niby suche wykluczam ten od walu, ten od pompy oleju miał takie przycięcie,ryse to wymieniłem ale nie pomogło
, dziwi mnie też barwa tego oleju wyciekajacego jak by podchodziła kolorem srebrnym, może popełniłem gdzieś błąd przy składaniu po wymianie pierścieni? Po odpaleniu silnika póki zimny to sucho,złapie temperaturę to leje się jak by ktoś kran odkrecil.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

rozumiem że kłopot z tym uszczelniaczem
Obrazek
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ