
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
zaślepka na obudowie pompy oleju/cieknie olej
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
zaślepka na obudowie pompy oleju/cieknie olej
Na obudowie pompy oleju z tyłu silnika jest zaślepka plastikowa. Czy mogę ją osadzić na silikon czy może macie jakiś inny sposób bo wywala mi tamtędy olej SILNIK 1,7
!

-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
miał trochę racji bo też kiedyś mialem podobny przypadek tyle tylko że udało mi się kupić uszczelniacz o 1mm mniejszej średnicy ale nie skracałbym sprężynki bo nie widze w tym sensuKrzysiek92 pisze:Pytałem mechanika powiedział ze w tak starym silniku są juz pewnie luzy na wale itd i żeby troszkę skrócić to będzie lepiej
Ostatnio zmieniony 26 lutego 2013, 23:26 przez RYCHO35, łącznie zmieniany 1 raz.
ja tam na olej nie składam troszkę smaru na uszczelniacz i wał lub wałek zakładam i wycieram to co wyszło i pokłopoce. sam uszczelniacz zakładam różnie a zdarzało się że używałem siły własnych palców lub młoteczka 100g i nigdy nie ciekło 

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
Jutro nagram filmik. Po zdjęciu obudowy rozrządu uszczelniacze niby suche wykluczam ten od walu, ten od pompy oleju miał takie przycięcie,ryse to wymieniłem ale nie pomogło
, dziwi mnie też barwa tego oleju wyciekajacego jak by podchodziła kolorem srebrnym, może popełniłem gdzieś błąd przy składaniu po wymianie pierścieni? Po odpaleniu silnika póki zimny to sucho,złapie temperaturę to leje się jak by ktoś kran odkrecil.
, dziwi mnie też barwa tego oleju wyciekajacego jak by podchodziła kolorem srebrnym, może popełniłem gdzieś błąd przy składaniu po wymianie pierścieni? Po odpaleniu silnika póki zimny to sucho,złapie temperaturę to leje się jak by ktoś kran odkrecil.