Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
chłodnica z gtt do c2j
Moderator: Moderatorzy
chłodnica z gtt do c2j
poprosze o jakieś sugestie.W silniku c2j jest tylko zwrot do zbiorniczka wyrównawczego.Chłodnica z gtt ma dwa wyjścia do chłodzenia turbo - jeśli zastosuje podstawke filtra zachowam obieg cieczy czy lepiej zaślepić?Jak podłączyć dalej?Jaki zbiorniczek wyrównawczy?Pozostają mi dwa króćce w pompie wody od chłodzenia/grzania gaznika spiąć na krótko czy wpiąć w obieg do zbiorniczka wyrównawczego?Dzięki za wszelkie pomysły
Ja bym przerobił chłodnice od R5 diesla i założył wiatrak od diesla. Jedyna różnica to średnica mocowania rurki do zbiorniczka wyrównawczego.
Jak chcesz to mam nówkę sztukę całą mosiężną a nie jakieś plastikowo aluminiowe gówno.
Mosiężna oprócz nieporównywalnie lepszego oddawania ciepła, jest o tyle lepsza, że można do niej lutować na przykład tulejkę redukcyjną do zbiorniczka.
Wiatrak dieslowski też gdzieś mam.
Chłodnica od diesla jest szersza dużo grubsza i właściwie taka od 1.4 wygląda przy niej jak bardzo ubogi krewny z głębokiej prowincji
Jak jesteś zainteresowany to się odezwij.
Jak chcesz to mam nówkę sztukę całą mosiężną a nie jakieś plastikowo aluminiowe gówno.
Mosiężna oprócz nieporównywalnie lepszego oddawania ciepła, jest o tyle lepsza, że można do niej lutować na przykład tulejkę redukcyjną do zbiorniczka.
Wiatrak dieslowski też gdzieś mam.
Chłodnica od diesla jest szersza dużo grubsza i właściwie taka od 1.4 wygląda przy niej jak bardzo ubogi krewny z głębokiej prowincji

Jak jesteś zainteresowany to się odezwij.