Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

chłodnica z gtt do c2j

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

carmaker

chłodnica z gtt do c2j

Post autor: carmaker »

poprosze o jakieś sugestie.W silniku c2j jest tylko zwrot do zbiorniczka wyrównawczego.Chłodnica z gtt ma dwa wyjścia do chłodzenia turbo - jeśli zastosuje podstawke filtra zachowam obieg cieczy czy lepiej zaślepić?Jak podłączyć dalej?Jaki zbiorniczek wyrównawczy?Pozostają mi dwa króćce w pompie wody od chłodzenia/grzania gaznika spiąć na krótko czy wpiąć w obieg do zbiorniczka wyrównawczego?Dzięki za wszelkie pomysły
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

mówisz o chłodnicy zintegrowanej z olejową ?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
carmaker

Post autor: carmaker »

dokładnie ,jeszcze nie ogarnąłem jak to jest w gtt podłączone bo wszystko mam w częściach
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Ma być, jak w oryginale czy robisz przeróbki?
carmaker

Post autor: carmaker »

niewiem właśnie jak to ugryzć. Ori chłodnica w gtr-ce nie wyrabiała a po przeróbkach silnika już napewno nie podoła a chłodnice z gtt mam jedną luzną i wydaje mi się ze bedzie ok tylko niewiem jak ją zamontować do silnika bez turbo
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Ja bym przerobił chłodnice od R5 diesla i założył wiatrak od diesla. Jedyna różnica to średnica mocowania rurki do zbiorniczka wyrównawczego.
Jak chcesz to mam nówkę sztukę całą mosiężną a nie jakieś plastikowo aluminiowe gówno.
Mosiężna oprócz nieporównywalnie lepszego oddawania ciepła, jest o tyle lepsza, że można do niej lutować na przykład tulejkę redukcyjną do zbiorniczka.
Wiatrak dieslowski też gdzieś mam.

Chłodnica od diesla jest szersza dużo grubsza i właściwie taka od 1.4 wygląda przy niej jak bardzo ubogi krewny z głębokiej prowincji :)

Jak jesteś zainteresowany to się odezwij.
carmaker

Post autor: carmaker »

z turbo właśnie też jest mosiężna musze pooglądać serwisówki może znajde jakiś układ chłodzenia do odwzorowania
ODPOWIEDZ