Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
silniczek zapalił i przez chwilkę było pięknie ale spalił całe 0,5 litra paliwa w 30 sekund więc kicha, zostaje poczekać na jednogardzielowy gaźniczek solexa i go przystosować. A propos Dustof wysłał mi gaźnik i dzięki naszej kochanej poczcie nie ma go od poniedziałku
to jest coś nie halo...może z powrotem z pompki (zagięty,zatkany przewód) puść zasilanie z jednego kanistra powrót z pompki do jakiegoś drugiego i wtedy sprawdz spalanie
problemem jest gaźnik bo luz zaworowy jest ustawiony, oleju nie bierze ani nie przybywa. pompka paliwa jest nowa ze sklepu a powrót nie jest zatkany... pompka była w ogóle nie podłączona, brała paliwo z butelki a do drugiej wracało... gaźnik od 125 mógł być uszkodzony bo ja go dorwałem w częściach i musiałem złożyć. Pytanie do was jaki solex był w silniku 1.1?