Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dymi wciaga olej

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

djmonkey pisze:mam nadzieję że tuleje honujesz .
konieczne to honowanie?? bo silnika z auta nie mam zamiaru kolejny raz wygrzebywać??
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

wypadało by przehonować ponieważ pierścienie od tak nie padły .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

a czy taką reczną honownicą da rade to zrobić?? i czy bedzie można te same tłoki zastosować??
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

honowanie to nie to samo co szlif . A czy ręczną się da to ci nie powiem, swój silnik tzn tuleje dawałem do zakładu który się tym zajmuje .

Decyzje musisz podjąć sam czy montujesz same pierścienie i robisz na pałę czy porządnie
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

muszę jutro się pokręcić po mieście i pożyczę gdzieś honownice na wiertarkę a jak się nie uda to składam tak jak jest bo nie stać mnie w tym momencie na szlif i kapitałkę. Nowe pierścienie muszą narazie dać rade
jjmag

Post autor: jjmag »

sprawdź czy nie czuć pod palcami głębszych wżerów i jak coś to nawet każdą z tulei przeleć papierem wodnym żeby pousuwać to co zbędne, u mnie szlif cylindra to 50 zeta od dziury za honwanie biorą po dyszku w przypadku samej tulei może warto się zorientować przed podrzutką pierścieni
ODPOWIEDZ