Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Dymi wciaga olej
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
Dymi wciaga olej
Witam mam problem z 5 dymi na niebiesko przy wyższych obrotach i przy puszczeniu gazu z większych obrotów śmierdzi olejem w środku. Z odmy olejowej po rozgrzaniu silnika leci dym i taka biala maź. Kompresja 12.5 na wszystkich cylindrach mierzona na ledwo ciepłym silniku. Silnik 1.7. Za wszelkie sugestie będę wdzieczny
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
Uszczelka zrobiona 1000 km temu płynu nie ubywa głowica była planowana i niby sprawdzona ciśnieniowo. Dałem odrazu uszczelniacze zaworowe ale nie zostały wymienione, poskładałem silnik odpaliłem i dupa a reklamacji nie chcą uznać więc chyba ściągne głowice i pójdą nowe zawory i uszczelniacze. I pytanie do was czy znowu ją muszę planować po 1000km??
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
Wszystko wyszło po zdjęciu głowicy. Pan ..uj co planował głowice zamiast wymienić uszczelniacze poprostu olał to i wogóle wątpię czy sprawdzał szczelność. A ja zamiast sprawdzić to od razu założyłem. Wiec głowica pojechała dzisiaj do remontu tylko do normalnego człowieka co zna się na robocie. O postępach będę informował plus relacja foto będzie w moim temacie
w tym silniku nie planuje sie głowicy ale wiem że na forum są tacy co to robili i jakoś jeżdżąKrzysiek92 pisze:Pan ..uj co planował głowice
-pozatym być może to nie tylko uszczelniacze skoro piszesz że "biała maź" to by oznaczało że gdzieś do oleju dostaje się ciecz chłodząca (no chyba że masz lpg to czasem też tak się robi)
Ciekaw jestem dalszych wydażeń
Rychu u mnie absolutnie nie było żadnej opcji dostania sie cieczy chłodzącej a maz sie pojawiała.Ale jest jedno ale...mianowicie jazda w zimie na niedogrzanym silniku na krótkich dystansach i to zjawisko sie pojawia zwłaszcza w bardziej zużytych silnikach (nawet zamarznięcie odmy pomimo braku oznak uszkodzenia uszczelki głowicy) i tu sam sie zastanawiam dlaczego?Higroskopijność oleju możemy wykluczyć skraplanie przy zmianie temperatur już prędzej tylko dlaczego to zjawisko nasila sie przy jakiejś nieszczelności związanej z olejem - uszczelniacze pierścienie itd?Może przedmuch spalin?Niby w kacie część zamienia sie na h2o może w przypadku przedmuchów również woda sie wytrąca?