Jeśli jeździsz na krótkich odcinkach i niedogrzewa sie silnik a pozatym jest duża wilgoć w powietrzu to faktycznie takie zjawisko może występować, nasila sie w przypadku niedrożności odmy lub układu odpowietrzania skrzyni korbowejcarmaker pisze:Ale jest jedno ale...mianowicie jazda w zimie na niedogrzanym silniku na krótkich dystansach i to zjawisko sie pojawia zwłaszcza w bardziej zużytych silnikach (nawet zamarznięcie odmy pomimo braku oznak uszkodzenia uszczelki głowicy) i tu sam sie zastanawiam dlaczego
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Dymi wciaga olej
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
Panowie wielka dupa jest po założeniu głowicy kopci jeszcze bardziej k..... mać wiec pierścieni nie ma i teraz pytanie czy wymieniał ktoś pierścienie bez zdejmowania głowicy?? wiem łatwiej kupić drugi silnik ale w tym już za dużo nowych gratów i musze go zrobić?? I czy ktoś z forumowiczy jest mi w stanie pomóc z robotą bo się spłukałem i mam mniej niż zero w portfelu i na koncie



-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
Fachowcy wszyscy dobrzy ale do brania kasy żałuje że sobie tego sam nie zrobiłem ale brak garażu a pod chmurka juz jeden silnik wkładałemkabar pisze:Podobno można - przez rurę wydechową.Krzysiek92 pisze:czy wymieniał ktoś pierścienie bez zdejmowania głowicy??![]()
![]()
Ciekawe którzy byli większymi "fachowcami" od głowic skoro teraz jest jeszcze gorzej.
a najwiekszy blad to ze zaczalem to robic :)kompresja była, a po zdjeciu głowicy tłoki nie latały nagaru nie było wiec nie rozbieralismy a teraz głowica szczelna i wyszła kupa z pierscionkami

-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
ok to chetnie kupię sam dół w stanie bdb ale cieżko to znaleść. Pierwszy silnik oryginalny nie powiem wytrymał 22 lata i jeszcze by latał ale mój błąd i po silniku drugi miałem od 19 wszystko fajnie ale się przegrzewał i poleciała uszczelka pod głowicą brał olej wiec papa 3 od tommiesa od GTE zdjąłem głowice, włożyłem swoja (teraz już po kapitalnym remoncie) i dupa wpieprza olej jeszcze bardziej niż poprzedni i co kupie 4 i znowu kicha KURWA MAĆ mam już dość tego samochodu i chorego Hobby, a na podwórku stoi nastepny gtx od makhiego. Chyba trzeba będzie sprzedać obie i kupić jakieś normalne auto do jazdykabar pisze:Szczerze - kup drugi silnik i nie baw się w generalki.