Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 mono c3j jak sie nagrzeje lapie obroty 1400-1500:(

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Rudi
Posty: 18
Rejestracja: 10 lipca 2012, 14:03
Lokalizacja: £ód¼

1.4 mono c3j jak sie nagrzeje lapie obroty 1400-1500:(

Post autor: Rudi »

Tak jak napisalem w temacie...
auto jak jest zimne trzyma obroty w normie i im bardziej sie nagrzewa tym bardziej rosna az do 1400-1500 obr na minute i trzyma je rowno:(

zamierzam w pierwszej kolejnosci zaslepic egr bo wyczytalem ze on moze byc przyczyna wysokich obrotow...
i tak zamierzalem go wywalic bo jest to zbedny;p;p;p

Moze ktos jeszcze podsunie jakis inny pomysl co do tych rosnacych obrotow???? Co moze byc przyczyna???
Myslalem jeszcze o czujniku temperatury silnika na komputer ze moze tez jest uwalony i auto lata na ssaniu...
Pytanie czy jest to ten sam czujnik co idzie na zegar (czyli na pompie wody)czy jest w innym miejscu???

czekam na wasze porady;p
Szlachta jeździ na żyznej glebie xD
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

uszczelka pod zespołem wtryskowym?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Moim zdaniem jest to uszczelka między kolektorami . Jak nie chce ci się jej na razie wymieniać zdejmij wtryskiwacz i w kolektorze ssącym jest gardziel i otwór przez które są podawane saliny. Dotnij kawałek aluminium lub jakiegoś ebonitu z przekładki gaźnika i wklej w otwór .

ale na początek sprawdź czy na pewno jest nieszczelność i czujniki .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

99% uszczelka między kolektorami lub/i EGR. Na forum sporo było - poszukaj.
dredzioch1
Posty: 645
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Poczytaj mój wątek o 1.4 mono.
Awatar użytkownika
Rudi
Posty: 18
Rejestracja: 10 lipca 2012, 14:03
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: Rudi »

czytalem dzieki za info :)
zaczne od EGR bo nie bede musial za duzo robierac a i tak go zamierzalem zaslepic i zobaczymy jak sie bedzie po tym zachowywac....
Szlachta jeździ na żyznej glebie xD
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

daje 30%-40% max że to sam EGR - pewnie razem z tą nieszczęsną uszczelką...
W jednej R5 widziałem fajny patent - zaspawany cały wlot od strony kolektora wydechowego i spokój na zawsze.
Awatar użytkownika
Rudi
Posty: 18
Rejestracja: 10 lipca 2012, 14:03
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: Rudi »

:okok: Problem juz jest rozwiazany:) Dorobilem nowa uszczelke z amelinium 1mm pod wtrysk zaslepiajac wejscie spalin i jest juz ok:)
Szlachta jeździ na żyznej glebie xD
dredzioch1
Posty: 645
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

A pomalowałeś ją? :)
Awatar użytkownika
Rudi
Posty: 18
Rejestracja: 10 lipca 2012, 14:03
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: Rudi »

Niestety nie posiadam specjalnej farby ameliniowej....xD
Szlachta jeździ na żyznej glebie xD
ODPOWIEDZ