Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1.4 mono c3j jak sie nagrzeje lapie obroty 1400-1500:(
Moderator: Moderatorzy
1.4 mono c3j jak sie nagrzeje lapie obroty 1400-1500:(
Tak jak napisalem w temacie...
auto jak jest zimne trzyma obroty w normie i im bardziej sie nagrzewa tym bardziej rosna az do 1400-1500 obr na minute i trzyma je rowno:(
zamierzam w pierwszej kolejnosci zaslepic egr bo wyczytalem ze on moze byc przyczyna wysokich obrotow...
i tak zamierzalem go wywalic bo jest to zbedny;p;p;p
Moze ktos jeszcze podsunie jakis inny pomysl co do tych rosnacych obrotow???? Co moze byc przyczyna???
Myslalem jeszcze o czujniku temperatury silnika na komputer ze moze tez jest uwalony i auto lata na ssaniu...
Pytanie czy jest to ten sam czujnik co idzie na zegar (czyli na pompie wody)czy jest w innym miejscu???
czekam na wasze porady;p
auto jak jest zimne trzyma obroty w normie i im bardziej sie nagrzewa tym bardziej rosna az do 1400-1500 obr na minute i trzyma je rowno:(
zamierzam w pierwszej kolejnosci zaslepic egr bo wyczytalem ze on moze byc przyczyna wysokich obrotow...
i tak zamierzalem go wywalic bo jest to zbedny;p;p;p
Moze ktos jeszcze podsunie jakis inny pomysl co do tych rosnacych obrotow???? Co moze byc przyczyna???
Myslalem jeszcze o czujniku temperatury silnika na komputer ze moze tez jest uwalony i auto lata na ssaniu...
Pytanie czy jest to ten sam czujnik co idzie na zegar (czyli na pompie wody)czy jest w innym miejscu???
czekam na wasze porady;p
Szlachta jeździ na żyznej glebie 

Moim zdaniem jest to uszczelka między kolektorami . Jak nie chce ci się jej na razie wymieniać zdejmij wtryskiwacz i w kolektorze ssącym jest gardziel i otwór przez które są podawane saliny. Dotnij kawałek aluminium lub jakiegoś ebonitu z przekładki gaźnika i wklej w otwór .
ale na początek sprawdź czy na pewno jest nieszczelność i czujniki .
ale na początek sprawdź czy na pewno jest nieszczelność i czujniki .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ