Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Już wszystko poskładane kupiłem odpowiednie tłoki i wszystko jest ok zostało mi jeszcze założyć węże od cieczy chłodzącej i zalac olejemi i cieczą chłodzącą i ustawić zawory i podłączyć aparat zapłonowy
Witam już wszystko poskładałem i auto śmiga ale jest kolejny problem auto nie chce wejść na maksymalne obroty na ciepłym jak i na zimnym silniku dławi sie i zaczyna lekko szarpać czego to może być wina wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo może mieliście podobną przypadłość.
Objaw jest taki kiedy jadę i pedał gazu w podłodze to zaczyna nabierać borotów ale później nie rosną tylko chwile się utrzymują a potem zaczyna szarpać... Oczywiście wiem że panewki mogą sie uszkodzić przy takim szarpaniu wiec puszczam gaz i jade na niższych obrotach. Tylko co mu przeszkadza w osiągnieciu maksymalnych obrotów tak na oko kręci się do około 3500 obr/ min.
pisz jaki masz modul zaplonowy bo uszkodzic silnik na niewlasciwym zaplonie mozna bez problemu... bo uklad korbowo-tlokowy przy niewlasciwym momencie dostaje mega w dupe...
Moduł to RE 208 Renix. jest podłączony pod napięcie 12 V od stacyjki i podłączony do niego jest czujnik położenia wału. i szlałfik do kolektora ssącego za przepustnicą. wydaje mi się że poprawnie mam podłączony moduł.
A gaźnik masz zregenerowany (czyszczenie i nowe przepony i uszczelki)?
W naszej po kupnie było podobnie - nie wchodziła na obroty i poszarpywała, po powyższych działaniach przeszło.
W module masz pewnie też wyszarpaną membranę tak, jak u nas http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... &start=285
na końcu strony.
Jeśli chodzi o gaźnik to chyba jest Ok nie jest mokry nigdzie nie cieknie. Jak go zozebrałem przeczyściłem dysze i kanały i przepony nie były uszkodzone. Ale jeśli chodzi o moduł to jest jakaś metoda żeby sprawdzić tą mebrane bez rozbieranie tej czarnej puszki
Jak zassiesz powietrze z króćca to nie powinno upuszczać powietrza nawet po długim okresie czasu. Jeśli wytworzone podciśnienie maleje to membrana jest wyrwana.
Witam w końcu znalazłem chwile czasu i rozebrałem moduł zapłonowy i okazało się że membrana jest zozerwana :(Wrzucę foty.
klamoty które wydłubałem z modułu
Rozerwana membrana
Nowa membrana "dawca nieznany" została wyciągnięta z jakiegoś starego podciśnieniowego regulatora zapłonu.
Czpień z końcówką (której nie mogę zdjąć.
Stara i nowa
[ Dodano: 10 Sierpień 2012, 21:49 ]
Na ostatnim zdjęciu i przed ostatnim jest "czpień" z którego muszę zdjąć tą szarą końcówkę chyba ona jest ferrytowa. z dorobieniem czpienia nie ma problemu bo mam znajomego tokarza który mi to zrobi tak żebym mógł skręcić tą membranę na śrubkę. Tylko jak zdjąć tą szarą końcówkę z czpienia bo normalnie nie schodzi. Może trzeba podgrzać. Wolę się zapytać niż coś popsuć