Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odma 1.7 F2N

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Odma 1.7 F2N

Post autor: Krzysiek92 »

jak poprawnie powinna być podłączona odma w tym silniku. Moj problem polega na tym iż cieknie olej z odmy oraz przedostaje sie do filtra powietrza gdyż tam mam zakonczenie wezyka. słyszałem że w odmie jest jakiś filterek?? Prawda to? gdzie szukać przyczyny? dodam że silnik pracuje poprawnie
vino1986

Post autor: vino1986 »

ja nie wiem jak jest konkretnie tu ale wiem ze niektore samochody maja jeszcze dawana gabke albo przed samym filtrem powietrza albo przy koncu wezyka...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Tak mniej więcej powinna wyglądać odma w tym silniku
Obrazek
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

w wersji gaźnik
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak ktoś chce to wrzucę jeszcze do wersji mono
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

Wracam do tematu: jak jade spokojnie to jest ok tzn do 3,5 obrotów, a jak depne że otworzy sie druga dysza to żyga z odmy olejem i dostaje sie do gaźnika i spala go.gdzie leży przyczyna?? dodaj że mam normalny stan oleju, ładnie pali czy zimny czy ciepły, przyśpieszenie ma jak należy, dymić na niebiesko nie dymi, a poza tym jak siknie odma to w całej kabinie czuć spalany olej. Na poprzednim gaźniku tego nie było (Weber dwugardziel od 1.4) a ten mam solexa oryginał od silnika 1.7. Za każdą pomoc będe wdzięczny :)
ODPOWIEDZ