Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Poziom oleju w skrrzyni biegów
Moderator: Moderatorzy
Dzięki za odpowiedzi.Z tego co się orientuję to w 5-kach łożysko oporowe pracuje cały czas,nawet podczas jazdy.Jest jakiś samoregulujący się mechanizm który dociska je lekko do słoneczka. Poprawcie mnie jeśli się mylę.Co do tych sugestii odnośnie tych pisków to daliście mi do myślenia.Po wciśnięciu sprzęgła piszczy nadal, więc może coś z łożyskiem oporowym.Hamulce?To raczej nie wygląda na obcieranie np tarczy o coś-inaczej słychać.Osobiście obstawiam łożysko w kole.Może zmiana obciążenia koła podczas skręcania powoduje zanik pisków?Aha,na półosi sucho,nie ma wycieków oleju.
Dla lepszego odsłuchu oraz lokalizacji piszczenia podnieś przód auta włącz 5 bieg na jałowych obrotach.
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie piszczy pompa cieczy lub sam alternator ściągnij pasek i zrób mały przejazd po parkingu
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie piszczy pompa cieczy lub sam alternator ściągnij pasek i zrób mały przejazd po parkingu
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
albo podnieś auto na lewarku jedna stronę przodu (dyfer przełoży na jedno koło )i sprawdź czy też piszczy jeśli będzie możesz sam na słuch zlokalizować przyczynę (jak nie zadziała możesz spróbować z drugiej strony
Jak się pomylę albo jest coś do poprawienia to PW albo GG
proszę
gg:9665343
Driftować można każdym autem samochód niema znaczenia liczy sie kierowca i trening

gg:9665343
Driftować można każdym autem samochód niema znaczenia liczy sie kierowca i trening
To wcale nie jest śmieszne.Jakieś dwa lata temu autentycznie piszczał aparat tzn jego oś na której zamontowany jest palec.Wtedy psiknąłem WD 40 i pomogło.Teraz ten objaw jest inny.No cóż,mam kilka możliwości,będę szukał.Dam znać jak znajdę przyczynę,szkoda tylko że warunki pogodowe nieodpowiedniewsmpw pisze:może to śmieszne ale sprawdź aparat zapłonowy.
