Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
a może podmienić cały wtrysk tzn. to co znajduje się pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem ssącym. Najlepiej od kogoś pożyczyć sprawdzony działający bo na allegro widziałem ale chyba ktoś 100zł krzyczał i też nie wiadomo czy dobry. Jak byś tak zrobił to od razu masz odpowiedź czy u ciebie jest dobrze czy źle.
[ Dodano: 30 Grudzień 2011, 23:04 ]
djmonkey pisze:Mam jeszcze pytanko czy powinno być widać benzynę która marszczy się na przepustnicy na biegu jałowym ?
Ogólnie rura wydechowa jest czysta bez sadzy co przy gaźniku już po 200 km było widać nalot wiec wnioskuję że ze spalinami jest wszystko dobrze.
A i jeszcze jedno.
Nie wiem czy to coś pomoże, ale w golfie na mono wtrysku widać paliwo w kolektorze. Jeśli jest zimny kolektor to tak jakby więcej tego paliwa. Jak odkręcisz wtrysk i dotkniesz palcami w kolektorze to palce się mokre i w dodatku tak jakby nieco śliskie. Może odma, która reguluje ciśnienie powietrza w silniku wrzuca tam trochę oparów z oleju.
W zwykłym 1,4 na Cleon'ie mógłbym pokombinować z 4 wtryskami ale trzeba mieć czas, garaż i 2-gie auto żebym mógł dojeżdżać do pracy jak na razie dla mnie przerost formy nad treścią, jak już wolałbym wpakować 1,6 16V, lub 1,8 16V temat do ogarnięcia przynajmniej w R11 co jest równo znaczne z jeżdżącą rakietą przy masie 800kG .
Jak na przygody z wtryskiem mam na razie dosyć 1,4 mono na razie mi styknie no chyba że do Turbo kit zakupić i się bawić i kto wie czy tak nie zrobię jak zacznę w końcu budę spawać.
kończę temat bo nie oto w nim chodzi
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
jak się na gazie śmiga to gaźnik robi tylko za przepustnice i ciężej odpalać tylko bo trzeba pompować paliwo ... a jak masz wtrysk to odrazu mozesz przełączać bez problemu z paliwa na benzyne z benzyny na gaz..
inters pisze:A i jeszcze jedno.
Nie wiem czy to coś pomoże, ale w golfie na mono wtrysku widać paliwo w kolektorze. Jeśli jest zimny kolektor to tak jakby więcej tego paliwa. Jak odkręcisz wtrysk i dotkniesz palcami w kolektorze to palce się mokre i w dodatku tak jakby nieco śliskie. Może odma, która reguluje ciśnienie powietrza w silniku wrzuca tam trochę oparów z oleju.
Z układem wtryskowym jest raczej porządku przynajmniej patrząc na świece oraz na końcówkę wydechu . tak że się już nie przejmuję.
wsmpw pisze:jak się na gazie śmiga to gaźnik robi tylko za przepustnice i ciężej odpalać tylko bo trzeba pompować paliwo ... a jak masz wtrysk to odrazu mozesz przełączać bez problemu z paliwa na benzynie z benzyny na gaz..
Tak ale jak już śmigasz na samym gazie w gaźniku może się pewnego pięknego dnia okazać że już nie pojeździsz na benzynie bo membranki sztywne jak karton od samej temperatury jaka panowała przez długi okres czasu bo nie są niczym chłodzone tyczy się to całej reszcie ruchomych części pływające w paliwe które się zacierają.
Moja renówka na gazie zrobiła ponad 160tys gdzie w benie zrobiła ledwie 100tys
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Ale mi wiadro czujników raptem 4 nie liczę nastawnika i pełnego otwarcia przepustnicy ( ten lubi się zawiesić a dokładnie jego dźwigienka) . W razie cu można szybko miernikiem sprawdzić tylko trzeba wiedzieć co i jak mierzyć
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
djmonkey pisze:czy średnica przepustnicy w 1,7 mono jest taka sama jak w 1,4?
mogę ci zmierzyć ale co konkretnie? czy chodzi ci o miedziany dekiel przepustnicy, ten który się otwiera (uchyla) jak się dodaje gazu? Jest trochę głeboko, ale może jakoś się go uda zmierzyć.
Akurat nie chodzi mi o mixer ponieważ takowy posiadam i ma 34mm i będzie ok wytargałem go z jednej R19 z 1,4spi i jakoś to chodziło. Gazu jeszcze nie ogarnąłem ponieważ mam kable luźnie pod maska od mono wiec trzeba najpierw porządek zrobić a później LPG. Jeżeli w 1,7 mono przepustnica jest większa to to chyba to nie muszę już mówić o co dokładnie mi chodzi
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników