Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

pytanie o hamulce typu lucas

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

RYCHO35 pisze:acha, i zapomniałem dodać że podczas występowania tej usterki pedał hamulca miał większy skok jałowy i żeby koła zapiszczały trzeba było użyć większej siły
Noo to u mnie jest tak też właśnie, żeby auto w ogóle zaczęło hamować to trzeba nacisnąć mocniej pedał, który jest strasznie twardy, a ma tak luz na 3 cm; być może powodem tego jest też fakt, ze nie wyregulowałem tego serwa tak jak pisali wyżej. Tylko pytanie jak to zrobić?? Jakaś instrukcja by się przydała :rotfl:
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

najpierw-tak jak już pisałem-sprawdź czy wszystkie zaciski swobodnie chodzą. Serwo w zależności od wersji reguluje się: trzpień pomiędzy serwem i pompą (jak znajde na jaką wartość to napisze) oraz -ale nie zawsze-wodzik przy pedale hamulca.
Ale warunek-pompa musi być z tego auta, przy innym typie pompy taka regulacja to loteria.

[ Dodano: 5 Listopad 2011, 22:48 ]
egonn87 pisze: żeby auto w ogóle zaczęło hamować to trzeba nacisnąć mocniej pedał, który jest strasznie twardy,
a może poprostu walneło ci serwo?

Trzpień pomiędzy serwem a pompą: -z tego co znalazłem to odległość główki tego trzpienia (w środku w serwie) do powierzchni serwa(tej co przylega pompa) wynosi 22,3mm (ale niestety nie mam 100% pewności)
ODPOWIEDZ