Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

sprężyny obniżające.

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

sprężyny obniżające.

Post autor: wsmpw »

a więc jest taka sprawa może banał ale wydaje mi się że coś nie tak ..
sprawa wygląda tak że jak się założy niższą spręzyne to jak się rozciągnie amotryzator to sprężyna jest luźna.... :|
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Odpowiedz jest prosta - za długie amortyzatory lub jak kto woli za krótkie spreżyny. Wyglada to w ten sposob, ze obnizanie za pomoca sprezyn jest mozliwe tylko do pewnych wartosci (zazwyczaj 40 mm) powyzej zabieg ten wymaga wymiany rowniez amortyzatorow na krotsze o przystosowanym skoku do danej sprezyny.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no to fajnie ... mam sprżężyny podobno -35
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tu nie chodzi tyle o obniżenie auta co o długość sprężyny....
miałem -35 (platimex) oraz -55 (jamex) i na obydwu problem nie występował...
któreś z nich były krótsze tak poza amorem... prawie o połowę fabrycznej sprężyny :-D
Ściskały się może o jakieś 3cm tylko po włożeniu, ale luzu nie było
Amory miałem przez chwilę jakieś gówniane a potem trochę mniej gówniane gazówki LiP (lesjoforce czy jakoś tak) z zamiennika...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no to czyli kał po całości... dzisiaj wam zobrazuje problem.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

u mnie wygląda to tak
Obrazek
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Lipton.

Przed zlotem rozbierałem kolumny z Campusa na takich samych sprężynach. Tam wszystko było ok, sprężyna napięta.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

sprzedaj amorki :lol:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Hmm. w sumie nie są mi potrzebne. Może wrzucę je na giełdę...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

bo troche lipa kupiłem sobie sprężynki od Krystiana i okazuje się że są mi w takim razie niepotrzebne.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

No to jak pisałem - Lipton.
Zmień sprężyny albo amortyzatory.

Z ciekawości - zmierz wysokość stojącej sprężyny.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

a moze masz amorki od rapida ??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a to nie wiem możliwe musze poroskładać reszte amortyzatorów i zobaczyć jak to się ma ..
Awatar użytkownika
wader600
Posty: 103
Rejestracja: 10 marca 2011, 12:06
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: wader600 »

podpinam sie :D z tego co wyczytałem nie ma wiekszych problemów aby założyć sprężyny obniżające o te 35mm na standardowych amorkach? ? :D
WadusFoN 789255816
WadusGG 8219825

Renault 5 1.4 gtr 88r
wsmpw

Post autor: wsmpw »

nie da się zalezy mam 2 rodzaje sprężyn kupione od krystiana i chyba są to od gtt/gte i są niższe. i luz jest jak się je złoży z amortyzatorem a mam inne tez niższe i są wyższe od tych krystianowych więc moral taki że sprężyn od gtt/gte się nie zaloży na zwykły amortyzator
ODPOWIEDZ