Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Momenty dokręcania śrub.. ogulne pytania o remoncik
Moderator: Moderatorzy
Momenty dokręcania śrub.. ogulne pytania o remoncik
Jakie są momenty dokręcania śrub głowicy oraz samych korbowodów (Silnik Cleon 1,4 C2J). Pytam się ponieważ nie mogę się doszukać w mojej argentyńskiej książce napraw tych momentów a podejrzewam że są inne niż Cleonie o pojemności 1,6 C2L
Ostatnio zmieniony 11 czerwca 2011, 18:25 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
_śruby głowicy:
-1 etap 55-65 nm
-2 etap po uruchomieniu silnika na 20 min., wyłączeniu i odczekaniu 2,5 godziny odkręcić wszystkie śruby
-3 etap dokręcić 55-65 nm (jak kupisz uszczelkę to powinno na opakowaniu pisać jak dokręcać śruby głowicy, kolejność i momenty-może się to nieco różnić od tego co napisałem bo czasem producenci stosują swoje procedury)
Panewki główne: 55-65nm
Panewki korbowodowe 45 nm
-1 etap 55-65 nm
-2 etap po uruchomieniu silnika na 20 min., wyłączeniu i odczekaniu 2,5 godziny odkręcić wszystkie śruby
-3 etap dokręcić 55-65 nm (jak kupisz uszczelkę to powinno na opakowaniu pisać jak dokręcać śruby głowicy, kolejność i momenty-może się to nieco różnić od tego co napisałem bo czasem producenci stosują swoje procedury)
Panewki główne: 55-65nm
Panewki korbowodowe 45 nm
Kupiłem na górna partię silnika zestaw firmy FAI Auto Parts wraz uszczelniaczami zaworowymi i innymi drobnymi uszczelkami no niestety nie było momentów.
Zastanawia mnie jeszcze ten 2 etap po jakiego grzyba odkręcać śruby i zaraz dokręcać na nowej uszczelce . Kolejność dokręcania znam od środka kolistym ruchem do zewnątrz.
Zastanawia mnie jeszcze ten 2 etap po jakiego grzyba odkręcać śruby i zaraz dokręcać na nowej uszczelce . Kolejność dokręcania znam od środka kolistym ruchem do zewnątrz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault