
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Zblokowany pedał hamulca i telepanie silnika
Moderator: Moderatorzy
Zblokowany pedał hamulca i telepanie silnika
Witam. Jadę sobie dziś Laguną, podjeżdżam pod blok (na szczęście jadę około 20 km/h), depcze w hamulec a tam pedał jak wryty. Ani drgnie, jak bym w ściane nogą naciskał. Do tego zaczęło telepać całym silnikiem i autem a obroty nie chcą spaść poniżej 1600 obr. No w szoku jestem. Coś się urwało że zblokowało pedał i zaczął silnik wariować? Dodam że ręczny mnie uratował bo działa 

serwo raczej bym wykluczył ponieważ ma twardy jak ściana pedał hamulca, trzyma zaworek zwrotny pewno przewód się przetarł lub wypiął jak jest plastikowy z zaczepem
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2011, 19:06 przez djmonkey, łącznie zmieniany 2 razy.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
jezeli juz by tak moglo sie wydarzyc to bylo by to chwilowe i tylko w momencie ciskania pedalu hamulca... a Gufi pisze ze on nie chce spasc z obrotow... wiec ja nadal mysle ze to podcisnienie od kolektora do serwa sie zesralo...Robcio_GTT pisze:Jak serwo nie domaga, to silnik ma wyższe obroty (np. przy "pompowaniu" pedałem hamulca)
Raczej ma benzynę bo w dieslu by nie podeszły do góry ponieważ niema tam przepustnicy tylko klapa gasząca dlatego w jest montowana pompka wytwarzająca próżnie. Po drugie pęknięta membrana w serwie nie robi twardego pedału hamulca. Z rana lub po dłuższym postoju wciśnie pedał ponieważ zaworek zwrotny aż tak dobrze nie trzyma . Tak czy inaczej do sprawdzenia przewód od kolektora do serwa.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
A miałeś kiedyś pękniętą membrane? Bo ja miałem w piątce. Cały czas był twardy pedał a przy wciśnięciu hamulca było słychać delikatne syczenie w kabinie.djmonkey pisze:Po drugie pęknięta membrana w serwie nie robi twardego pedału hamulca. Z rana lub po dłuższym postoju wciśnie pedał ponieważ zaworek zwrotny aż tak dobrze nie trzyma
Kupiłem wtedy zestaw naprawczy serwa (paręnaście lat temu można było coś takiego nabyć, obecnie nie ma szans) i wymieniałem membrane i było po sprawie.
Oczywiście życze mu zeby to był właśnie uszkodzony przewód a nie serwo bo mniej roboty z wymianą i koszty nieporównywalnie mniejsze.
No kochani. Pierwsze rozwiązanie jest zwykle najbardziej trafne
Pęknięte mocowanie węża w serwie. Pękł mały plastikowy cyps wciśnięty w serwo do którego dołącza się wężyk z kolektora. Kupiłem takie coś w sklepie, cena 20zł. I po sprawie. Hamulce jak żyleta. Ale żeby taka różnica była w działaniu hamków. Masakra
No dobra. A teraz finanse
Dj, jak będziesz na Miedzianej podejdź do mnie, masz u mnie zgrzewkę browara
Poznasz nie po kolorze auta hehehe.


No dobra. A teraz finanse

