Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Brak iskierki
Moderator: Moderatorzy
Brak iskierki
Witam wszystkich
Jednak muszę zwrócić się o pomoc do kolegów. Mam Renię 1986 roczek 1.1 TL
wczoraj odmówiła podawania iskierki mianowicie zaczeło się od problemów z dławieniem po dodaniu gazu ale to do opanowania obstawiam przewody gażnik wyczyściłem. Więc po wyczyszczeniu gaznika sprawdziłem aparat zapłonowy kopułkę i zadowolony palę a tu STOP więc sprawdzam iskrę zero. Wymyśliłem zmianę na sprawną cewkę i guzik zero. Mam pytanie czy przewody na cewce mogą być zamienione czy mogę gdzieś sprawdzić jak idą przewody do cewki.Wczoraj i dzisiaj godzina na dworze i nic. Może koledzy mają pomysła
Jednak muszę zwrócić się o pomoc do kolegów. Mam Renię 1986 roczek 1.1 TL
wczoraj odmówiła podawania iskierki mianowicie zaczeło się od problemów z dławieniem po dodaniu gazu ale to do opanowania obstawiam przewody gażnik wyczyściłem. Więc po wyczyszczeniu gaznika sprawdziłem aparat zapłonowy kopułkę i zadowolony palę a tu STOP więc sprawdzam iskrę zero. Wymyśliłem zmianę na sprawną cewkę i guzik zero. Mam pytanie czy przewody na cewce mogą być zamienione czy mogę gdzieś sprawdzić jak idą przewody do cewki.Wczoraj i dzisiaj godzina na dworze i nic. Może koledzy mają pomysła
Sprawdź czy masz iskrę do kopułki kabel idący od cewki do kopułki przyłóż oddalając lekko od masy i ktoś drugi nie zapali rozrusznikiem.
Jak jest to kopułka i palec ewentualnie do wymiany, tylko nie palec EPS czy Faceta zmień na Bosch-a ten palec jest inny szerszy.
Jak iskry nie masz to podłącz cewkę omijając moduł elektroniczny i sprawdź iskrę.
Nadal nie ma podmiana cewki.
Przemeq
Jak jest to kopułka i palec ewentualnie do wymiany, tylko nie palec EPS czy Faceta zmień na Bosch-a ten palec jest inny szerszy.
Jak iskry nie masz to podłącz cewkę omijając moduł elektroniczny i sprawdź iskrę.
Nadal nie ma podmiana cewki.
Przemeq
Mam pytanko jak ominąć moduł żeby podpiąć cewę do sprawdzenia. Iskry dalej brak wyjąłem przewód z kopułki kolega zapalił i nic.
[ Dodano: 24 Luty 2011, 15:22 ]
Poszperałem w necie i popytałem czy moja Renia może mieć uszkodzony czujnik Hala.
Teraz to juz mam problem gdzie to dostać czy moja renia ma takie ustrojstwo
[ Dodano: 24 Luty 2011, 15:22 ]
Poszperałem w necie i popytałem czy moja Renia może mieć uszkodzony czujnik Hala.
Teraz to juz mam problem gdzie to dostać czy moja renia ma takie ustrojstwo
najpierw sprawdź czy zasilanie idzie do modułu. Jak chcesz ominąć moduł to go poprostu wypnij. Do + cewki podepnij zasilanie od stacyjki a z drugiego złącza cewki kabelek do aparatu zapłonowego i po sprawie.
A jak masz możliwość to przycholuj renie na bytom to Ci to zrobie.
Z tego co kojarze to nie ma tam żadnych udziwnień typu czujnik halla i nie wiem kto Ci coś takiego powiedział, no chyba że masz coś tam namieszane.
A jak masz możliwość to przycholuj renie na bytom to Ci to zrobie.
Z tego co kojarze to nie ma tam żadnych udziwnień typu czujnik halla i nie wiem kto Ci coś takiego powiedział, no chyba że masz coś tam namieszane.
Do cewki dochodzi przewód z 12 V od stacyjki i wychodzi z drugiej strony do modułu odczepiasz ten przewód , następnie odczepiasz przewód idący z przerywacza zapłonu od modułu i łączysz
Inaczej przewód z przerywacza podłączasz do cewki bezpośrednio w miejsce przewodu idącego od cewki do modułu
Sprawdzasz iskrę na kablu od kopułki jak jest to moduł jak nie ma to cewka.
Przemeq
Inaczej przewód z przerywacza podłączasz do cewki bezpośrednio w miejsce przewodu idącego od cewki do modułu
Sprawdzasz iskrę na kablu od kopułki jak jest to moduł jak nie ma to cewka.
Przemeq
Mam pytanko a co stacyjka może powodować ?
[ Dodano: 26 Luty 2011, 19:01 ]
W tym momencie to piszę magisterium niby prosta rzecz ale trzeba wszystko sprawdzać poprzedni właściciel widzę ze porobił dziadostwa i muszę to poprawiać. Jestem na etapie sprawdzenia przerywacza zapłonu. Na dworze zimno i działam po 30 min -- mróz jak diabli
[ Dodano: 26 Luty 2011, 19:01 ]
W tym momencie to piszę magisterium niby prosta rzecz ale trzeba wszystko sprawdzać poprzedni właściciel widzę ze porobił dziadostwa i muszę to poprawiać. Jestem na etapie sprawdzenia przerywacza zapłonu. Na dworze zimno i działam po 30 min -- mróz jak diabli
U mnie stacyjka powodowała że nie było iskry podczas kręcenia rozrusznikiem, niby rozrusznik kręcił a iskry nie było, przeskok iskry był gdy kluczyk przekręcałem w stacyjce w pozycje wyjściową, charakteryzowało się takim lekkim szarpnięciem silnika, wtedy była iskra, jakby nie w tym momencie co trzeba, przyczyną było wytopienie się tego elektromagnesu w stacyjce co rozłącza styki, czy coś tam i się stacyjce popierniczyło kiedy iskra ma być hehe ja na to wpadłem po 2 tyg. szukania zaginionej iskry...i to przypadkiem...ja kręciłem rozrusznikiem, kumpel trzymał kabel od cewki do masy i nie było wtedy iskierki, lecz gdy przestawałem kręcić rozrusznikiem wtedy iskra była aż miło...
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 lutego 2011, 19:30
- Lokalizacja: sk±din±d