Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Orientuje się ktoś do którego pina w zegarach GTX-owych należy podłączyć kabel od czujnika temperatury? Oczywiście tego który pokazuje aktualną temperaturę a nie przegrzanie... Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc
Znalazłem taki schemat tylko, że ktoś napisał że zaadoptował takie zegary z Renault 19 więc chciałem się zapytać czy to to samo...
no właśnie żebym podłączył to jeszcze mi potrzebna jedna rzecz... ale to zrobię foto i wrzucę to może ktoś skojarzy o co biega bo jest taki jeden szary kabel luźny w jednej z tych trzech kostek przy nogach kierowcy zakończony wsuwką ( i nie jest to kabelek do włączania lampki oświetlającej wnętrze po otwarciu drzwi, bo ten już podłączyłem) tylko inny... i nijak nie wiem do czego go przypiąć
zwykła żeńska, szary kabel ale wsówka nie jest płaska tylko taka jakby rureczka... kurde nie mam pojęcia do czego to ma być... niedługo będę w domu to wrzucę zdjęcie tego zjawiska
dzięki wszystkim jak narazie wszystko pasi, szybka zamieniona bo była pęknięta, kokpit założony, czujnik temperatury kupiony nówka i siedzi, wszystko podpięte tylko pojawił się problem z elektrycznymi szybami bo silniczki milczą... Wiązka była zmieniana w całości niby... nie wiem jak do tego podejść bo raczej wątpię żeby oba silniczki się na raz popsuły
a na poważnie - wiem o jaki typ konektora chodzi, ale zupełnie nie kojarzę takiego w R5 - podejrzewam, że to jakiś dołożony "electric tuning mod"... zaizoluj i olej
nigdy nawet nie wciskałem przycisku szyb w R5
ale na 99% mają działać po zapłonie - żeby patykiem przez szczelinę w drzwiach złodziej nie wcisnął przycisku