Witam jak w temacie mianowicie różnice między jakimiś zwrotnicami z 1.1 a 1.7 ,1.4 i firma jaka najlepsza ..
pytam bo mam pare zwrotnic i nie wiem które wybrać,które lepsze..
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
łożyska kół przednich
Moderator: Moderatorzy
Z moich obserwacji wynika, że zwrotnic, a zatem i łożysk były 2 typy.
Pierwszy z kompletu od GTT Ph1 to bez rantu będącego częścią korpusu zwrotnicy i łożysko stożkowe, gdzie dokręcając półoś jednocześnie kasujemy luz łożyska.
I drugi standardowy, gdzie zwrotnica ma rant na którym opiera się łożysko.
Głowy jednak nie dam, że to pierwsze to oryginał, bo dialogys rozróżnia jedynie zwrotnice ze względu na proste i skośne mocowanie amorka.
Pierwszy z kompletu od GTT Ph1 to bez rantu będącego częścią korpusu zwrotnicy i łożysko stożkowe, gdzie dokręcając półoś jednocześnie kasujemy luz łożyska.
I drugi standardowy, gdzie zwrotnica ma rant na którym opiera się łożysko.
Głowy jednak nie dam, że to pierwsze to oryginał, bo dialogys rozróżnia jedynie zwrotnice ze względu na proste i skośne mocowanie amorka.