Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

łożyska kół przednich

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

łożyska kół przednich

Post autor: wsmpw »

Witam jak w temacie mianowicie różnice między jakimiś zwrotnicami z 1.1 a 1.7 ,1.4 i firma jaka najlepsza ..
pytam bo mam pare zwrotnic i nie wiem które wybrać,które lepsze..
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Nie porównywałem ale z tego co wasq mówił były 2 rodzaje łożysk.

Z polecanych producentów: SNR, SKF.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

hmm czyli musze wybrać 2 takie same zwrotnice i wyprasować jedno łozysko i do sklepu z nim ;)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Z moich obserwacji wynika, że zwrotnic, a zatem i łożysk były 2 typy.
Pierwszy z kompletu od GTT Ph1 to bez rantu będącego częścią korpusu zwrotnicy i łożysko stożkowe, gdzie dokręcając półoś jednocześnie kasujemy luz łożyska.
I drugi standardowy, gdzie zwrotnica ma rant na którym opiera się łożysko.

Głowy jednak nie dam, że to pierwsze to oryginał, bo dialogys rozróżnia jedynie zwrotnice ze względu na proste i skośne mocowanie amorka.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zwrotnica zawsze ma rant z 1 strony, a z drugiej segera, a luz zawsze kasujemy śrubą półosi... inaczej by koło spadło albo łożysko wylazło z półosią...
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Ten pierwszy typ o którym wspominałem ma 2 segery, zewnetrzny i wewnętrzny. A co do łożysk mogą być 2 rzędowe kulkowe i luzu sobie nie pokasujemy :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tommies pisze:Ten pierwszy typ o którym wspominałem ma 2 segery, zewnetrzny i wewnętrzny. A co do łożysk mogą być 2 rzędowe kulkowe i luzu sobie nie pokasujemy :)
W R5 ??
ODPOWIEDZ